Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Leve Tor Johnson :)

 

Inderdaad een van de enige acteurs in die film die zijn rol overtuigend speelt.

Plan 9 from Outer Space is vroeger uitgeroepen tot slechtste film die ooit gemaakt is. Regisseur Ed Wood heeft er een rommeltje van gemaakt.

Het was tientallen jaren geleden dat ik de film gezien heb, maar toen vond ik het interessant om te zien hoe amateuristisch die film is, terwijl ik me nu verschillende keren ergerde aan de gebeurtenissen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

in 2017 komt Duncan Jones met een nieuwe film.

 

Mute

Eta summer 2017

Duncan Jones second addition to the “Mooniverse”, which he has been working on for over a decade, stars Alexander Skarsgård and Paul Rudd. The former plays a mute bartender who goes in search of his missing partner only to wind up in hot water with a Berlin gang. Reportedly heavily inspired by Ridley Scott’s Blade Runner and with Clint Mansell providing the score, we are very, very excited for this one.

Link naar reactie

Ik hou m'n hart vast voor de Ravian-verfilming, want ik weet hoe het eraan toegaat in de filmwereld: tegelijk met de Ravian komt ook Spider-Man: Homecoming in de zalen, en als Ravian niet op nr. 1 staat, is de kans groot dat veel zalen hem niet zullen vertonen.

Link naar reactie

 

Wat een film! Met voorsprong een van de meest sprekende holocaust-films van de voorbije 10 jaar. 

Het "over/achter de schouder meekijken" maakt de film nog meer claustrofobisch dan hij anders zou zijn geweest.

Die techniek wordt ook regelmatig toegepast door ondermeer de Dardenne broers, die vaak wonnen in Cannes waar Son of Saul film in 2015 de hoofdprijs pakte.  

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Niet het meest verrassende of originele verhaal maar cinematografisch doordacht, goed geacteerd en met knappe soundtrack.

 

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Frozen gezien omdat men er maar over bleef praten. Wat een kutfilm, nuja, het is eigenlijk een liedjesshow met uit de hand gelopen bindteksten. Arme kinderen van vandaag.

Eens!!! De designs van die film zijn ook verschrikkelijk. Hoe zo'n grote Disney-productie daarmee wegkwam is mij een raadsel.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...