Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

7 minuten geleden, Gojira zei:

k zag eergisteren trouwens Swiss Army Man (aka the farting corpse movie). Dat was een fantastische film, ik zat echt te bleiten op het einde, iets wat ik niet verwacht had.

Toen ik Horns wou opzetten zag ik juist dat Swiss Army Man ook op netflix stond. Die film wou ik al een tijdje zien, dus zometeen opzetten.

Lap, ik herval weer in mijn oude neiging om drie films per dag te kijken :(

Link naar reactie
3 uren geleden, Chimichanga zei:

Horns was leuk, maar het ontbrak mij aan een emotionele connectie met de personages, iets wat overduidelijk nodig was om mee te gaan met het verhaal. Uiteindelijk bleek het een kunstmatige tour de force te zijn, die weliswaar nog steeds entertainend is.

Ik zou je aanraden om het boek te lezen, want wat jij miste in de film, miste ik ook, maar dat zat wel in het boek.

Link naar reactie
13 minuten geleden, Gojira zei:

En wat is het probleem met 3 films per dag zien? Ik heb dit jaar al 120 films gezien. Wouldn't wanna do anything else. Movies are my oxygen!

Tja, maar ik kan snel obsessief worden in mijn hobbies. :P

Ach ja, dit jaar amper films gezien, ik heb het eerlijk gezegd wel gemist.

Link naar reactie

Swiss Army Man
Daniel Radcliffe doet echt alles om van zijn Harry Potter-imago af te geraken. Na het vertolken van de Amerikaanse poëet Allen Ginsberg, een gast met hoorns en Frankenstein's assistent Igor, speelt hij nu een lijk met last van winderigheid...
Wel een zalige film.
 

Ping Pong Summer
Ik kreeg Vietnam-flashbacks naar de Disney Channel films uit mijn jeugd. Niet goed dus, allesbehalve.
 

Logan
Eindelijk! Een goede Wolverine-film! Het werd tijd!

Link naar reactie
21 minuten geleden, Chimichanga zei:

Nog niks van die laatste gezien, maar wat ik van zijn films heb gehoord leg ik niet automatisch de link met het bijna slapsticky Swiss Army Man.

 

Het zijn allegoriën. Ik hou daar zo niet van. Hier is het vermomd als slapstick, bij Tarkovsky als sf.

Link naar reactie
11 uren geleden, Lav zei:

 

Met uw vurig interesse ben je geen filmleek, je hebt al meer boeiende films gezien dan sommige mensen die ik ken die iets in de audiovisuele vorming gestudeerd hebben

Tja, ik vind van mijzelf dat ik nog veel te weinig ken en heb gezien van films om me een filmliefhebber te noemen. :)

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Coninx heeft met Daens een vertekend beeld geschetst van kapitalisme en zo sociaaldemocratie voer gegeven om walgelijk veel belastingen te kunnen heffen.

Link naar reactie
Zojuist, Kameraad Mauser zei:

Coninx heeft met Daens een vertekend beeld geschetst van kapitalisme en zo sociaaldemocratie voer gegeven om walgelijk veel belastingen te kunnen heffen.

 

Daar leg je wel erg veel verantwoordelijkheid bij baron Stijn. :e010:

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Hij werd zelfs tot baron gebombardeerd. Niet vergeten: sociaaltjes zijn stuk voor stuk belgicistjes die gezellig pro koningshuis zijn.

soit. Het kleurenpalet viel nog mee in Daens.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...