kvanlang Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Ik verkoop mijn Franka Collectors Editions : Het Meesterwerk, De tanden van de draak, Ondergang van de donderdraak, Moordende concurrentie, Kidnap (met tekening van Henk Kuijpers) , Het zilveren vuur) 6 stuks Op basis van mijn aankoopprijzen. Mijn verkoopprijs is 375 Euro vast; deze boeken werden steeds bewaard in een uv-vrije ruimte.Afspraak te Zaventem of Rotterdam nabij station NS. Ook te koop : Kidnap hc, Stel gerust vragen. Quote
JPAR Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Maar je loopt nu wel een verkooptopic van iemand te verpesten Quote
Yncke Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Maar je loopt nu wel een verkooptopic van iemand te verpesten Inderdaad. Hier staat de split. Quote yncke.be
Peter Motte Posted April 11, 2016 Posted April 11, 2016 Tenzij de topic daardoor meer lezers trekt en hij die stukken precies daardoor verkocht krijgt. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts