Suske Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Via een bevriend muziekverzamelaar heb ik foto's ontvangen van zijn recentste vondst; een singeltje van Jef Burm met hoestekeningen van Marc Sleen. De LP 'Allo sjoe' van Jef Burm was mij al lang bekend, maar dit plaatje heb ik nog nooit gezien. Het is waarschijnlijk ouder dan de LP. De weerman op de tekening is Armand Pien. Sleen heeft ooit een boekje van hem geïllustreerd. Kent iemand onder jullie dit plaatje? Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
pudifar Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Op de site van Prof Barabas staat een heel leuk schilderijtje van Marc Sleen met allemaal vlinders. Quote Link to comment
Tuizentfloot Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Dit zijn nog andere plaatjes van Jef Burm en tekeningen van Sleen Quote Link to comment
Bonte Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 De LP kom je redelijk makkelijk tegen, iedere verzamelaar heeft die wel. De singels zijn toch een stuk moeilijker. Quote Link to comment
Recommended Posts