Ga naar inhoud

Het Land Van Langvergeten


Recommended Posts

Voor mij nog steeds een parel van de nederlandse strip.

Ik vind alle boeken, elke cycli even goed, in tegenstelling tot de meesten (hier).

 

Nu stonden delen 15 en 16, normaal gezien de laatsten al een hele tijd op de site van arboris, zelfs in de rubriek in produktie, of bij de drukker.

Sinds vorige week zijn ze weg en ze liggen ook niet in de winkels....

 

iemand meer info?

Link naar reactie

Zijn al die delen nog vlot te verkrijgen?

 

daar vrees ik voor, maar een beetje uitdaging is best leuk, niet?

ze zijn niet onvindbaar, maar 't zal zoeken worden.

deel 4 in een goede staat vinden zal het moeilijkst zijn, daar is de helft van de druk destijds van mislukt (met een geribbelde cover als gevolg).

De serie werkt in 4 cycli van 4 boeken waarin eigenlijk steeds hetzelfde verhaal verteld wordt, maar vanuit een andere tijdszone, een ander perspectief en een andere tekenaar.

Om één of andere reden zijn die tekenaars allemaal favorieten van me, ook buiten het land van langvergeten. (faure, vicomte en herenguel). Ook de tekenaar van de laatste cyclus, laval, kon me wel bekoren, maar niet zo erg als die eerste drie.

Link naar reactie

daar vrees ik voor, maar een beetje uitdaging is best leuk, niet?

ze zijn niet onvindbaar, maar 't zal zoeken worden.

deel 4 in een goede staat vinden zal het moeilijkst zijn, daar is de helft van de druk destijds van mislukt (met een geribbelde cover als gevolg).

De serie werkt in 4 cycli van 4 boeken waarin eigenlijk steeds hetzelfde verhaal verteld wordt, maar vanuit een andere tijdszone, een ander perspectief en een andere tekenaar.

Om één of andere reden zijn die tekenaars allemaal favorieten van me, ook buiten het land van langvergeten. (faure, vicomte en herenguel). Ook de tekenaar van de laatste cyclus, laval, kon me wel bekoren, maar niet zo erg als die eerste drie.

Dat gaat weer een leuke zoektocht worden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...