Timhardt Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Voor mij nog steeds een parel van de nederlandse strip. Ik vind alle boeken, elke cycli even goed, in tegenstelling tot de meesten (hier). Nu stonden delen 15 en 16, normaal gezien de laatsten al een hele tijd op de site van arboris, zelfs in de rubriek in produktie, of bij de drukker. Sinds vorige week zijn ze weg en ze liggen ook niet in de winkels.... iemand meer info? Quote
Nuwanda Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Als we Pinceel mogen geloven...http://www.pinceel.be/index.php?task=new〈=nl&p=0 Quote
Timhardt Posted April 27, 2016 Author Posted April 27, 2016 Zijn al die delen nog vlot te verkrijgen? daar vrees ik voor, maar een beetje uitdaging is best leuk, niet? ze zijn niet onvindbaar, maar 't zal zoeken worden. deel 4 in een goede staat vinden zal het moeilijkst zijn, daar is de helft van de druk destijds van mislukt (met een geribbelde cover als gevolg). De serie werkt in 4 cycli van 4 boeken waarin eigenlijk steeds hetzelfde verhaal verteld wordt, maar vanuit een andere tijdszone, een ander perspectief en een andere tekenaar. Om één of andere reden zijn die tekenaars allemaal favorieten van me, ook buiten het land van langvergeten. (faure, vicomte en herenguel). Ook de tekenaar van de laatste cyclus, laval, kon me wel bekoren, maar niet zo erg als die eerste drie. Quote
Tweetie Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Voor mij nog steeds een parel van de nederlandse strip. Leuke serie, maar het enige Nederlandse eraan is de vertaling. Quote
Timhardt Posted April 28, 2016 Author Posted April 28, 2016 Leuke serie, maar het enige Nederlandse eraan is de vertaling. ja, ok franco strip dan he Quote
chico 2 Posted April 29, 2016 Posted April 29, 2016 daar vrees ik voor, maar een beetje uitdaging is best leuk, niet? ze zijn niet onvindbaar, maar 't zal zoeken worden. deel 4 in een goede staat vinden zal het moeilijkst zijn, daar is de helft van de druk destijds van mislukt (met een geribbelde cover als gevolg). De serie werkt in 4 cycli van 4 boeken waarin eigenlijk steeds hetzelfde verhaal verteld wordt, maar vanuit een andere tijdszone, een ander perspectief en een andere tekenaar. Om één of andere reden zijn die tekenaars allemaal favorieten van me, ook buiten het land van langvergeten. (faure, vicomte en herenguel). Ook de tekenaar van de laatste cyclus, laval, kon me wel bekoren, maar niet zo erg als die eerste drie. Dat gaat weer een leuke zoektocht worden. Quote
Timhardt Posted April 30, 2016 Author Posted April 30, 2016 Dat gaat weer een leuke zoektocht worden. Leuk alleszins Het voordeel is wel dat je de cycli (1-4 / 5-8 / 9-12 / 13-16) apart kan lezen. En het zijn zeker geen onvindbare boeken! Quote
Timhardt Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 Digitaal lezen, is allemaal te downloaden. Ja, ok voor te proberen om te zien of je iets goed vind of niet. Maar om dit ook de hele rit te doen... Eerlijk is het niet he, tov niemand. Quote
Timhardt Posted May 1, 2016 Author Posted May 1, 2016 Wanneer is laatste deel gepland? (16) bij arboris stond deze een paar weken geleden, bij in produktie, samen met deel 15 dat nu in de winkel ligt (alleen sc heb ik begrepen, maar hc volgt gauw) Quote
Recommended Posts