Guest Kontiki Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 Catalogus van de veiling: http://www.hubertybreyne.com/invitation/img/manara_catalogue_l10_HD_mailing_lowDef.pdf Quote Link to comment
Bonte Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Nogal braaf voor Manara, is dit een nieuwe reeks tekeningen? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Speciaal geschilderd voor een themaveiling. Bardot verleende er rechtstreeks haar medewerking aan en moest haar toestemming geven. Vandaar allicht de wat bravere versies. Quote Link to comment
Waldorf Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Er stond een interview met Manara in De Standaard dit weekend. Blijkbaar was hij erg braaf begonnen en heeft BB zelf gezegd dat het wat pittiger mocht. Hebt u carte blanche gekregen? ‘In de eerste tekeningen die ik haar stuurde wilde ik niet overdrijven, en beeldde ik haar vooral met een paar dieren af. Omdat het toch om een vrouw van een zekere leeftijd gaat, wilde ik genoeg respect betonen. Toen heeft ze gezegd: “U mag gerust verder gaan, hoor!” Dat is voor het eerst in mijn leven dat iemand me dat heeft gezegd. (lacht)Ik heb gehoorzaamd.’ Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Olsimar Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Ik heb er met plezier even doorheen gebladerd Quote Link to comment
acor Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Straks in het VTM-nieuws van 19 uur een interview door Patrick Van Gompel met Manara over dit project. Quote Link to comment
Recommended Posts