Tricken76 Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Hallo, Sinds enkele weken kan ik thuis (Telenet) niet meer op deze site. Via VPN of via werk lukt dit wel nog. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Hoe los ik dit op? PS: Dit is ook op mijn GSM en tablet. Groeten, Patrick Quote
nobody Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Ik heb het probleem niet. (ook Telenet) Zou niet weten waar het aan ligt. Quote
Tricken76 Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 Ik ben dus vast niet alleen. En sommigen geraken dus vast niet meer op de site om het te melden... Maar hierboven staan dus (hopelijk tijdelijke) oplossingen. Bedankt Koen voor je tip! Quote
Bonte Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Ik heb het zelf ook op de computer in m'n winkel, voorlopig geen oplossing. Het kan een probleem zijn bij Telenet of de site. Quote
Bonte Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Ik heb een ticket lopen bij de provider, kun je op m'n andere site bij dezelfde provider? http://www.moedervanalleverkiezingen.be/ Quote
Guest Chorasan Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Ik heb het ook, constant. Met mijn Macbook of I-phone raak ik er bijna niet meer op. Met mijn gewone PC meestal wel (alles Telenet). Op mijn werk lukt het meestal, maar ook niet altijd. Is zo sinds enkele weken. Peter, op momenten dat ik niet op de Reep raak, en ik het al heb gecheckt, raak ik wel op je andere site. Quote
Bonte Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Ik heb het ook, constant. Met mijn Macbook of I-phone raak ik er bijna niet meer op. Met mijn gewone PC meestal wel (alles Telenet). En dit allemaal met dezelfde verbinding? Quote
Tricken76 Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 Ik heb een ticket lopen bij de provider, kun je op m'n andere site bij dezelfde provider? http://www.moedervanalleverkiezingen.be/ Via mijn werk lukt deze, maar thuis (waar het probleem is) ga ik vanavond eens testen. Quote
Bonte Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 Nu werkt de site opnieuw, kunnen jullie dat bevestigen? Zoniet dan zou ik graag via een privébericht het IP nummer krijgen van de computers waarop het niet lukt. Quote
Tricken76 Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 Nu werkt de site opnieuw, kunnen jullie dat bevestigen? Zoniet dan zou ik graag via een privébericht het IP nummer krijgen van de computers waarop het niet lukt. Slecht nieuws, bij mij werkt het nog steeds niet :-( (Enkel die site werkt:http://www.moedervan...erkiezingen.be/) Nu via VPN bezig om op bericht te kunnen antwoorden. Quote
Tricken76 Posted June 30, 2016 Author Posted June 30, 2016 Peter, Ik stuur u dadelijk een mail met mijn bevindingen... Mvg, Patrick Quote
Bonte Posted June 30, 2016 Posted June 30, 2016 ok, het zou opgelost moeten zijn, de IP's maakten deel uit van een reeks die geblokt werd vanwege een aanval op de servers. Die zijn er nu uitgehaald dus mail me het IP nummer als je nog mensen kent met dit probleem, dan brengen zij het in orde. Quote
Tricken76 Posted July 3, 2016 Author Posted July 3, 2016 Lukt mij nog steeds niet (enkel via VPN). Quote
Uitgeverij Bonte Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Dat moet het ergens nog een geheugen cach zijn of dergelijks, misschien de Telenet router hartstarten en dan je ip nog eens opzoeken met zo'n site, ipv5 en eventueel ipv6. Ik heb zoveel mogelijk van die IP adressen nodig die geen verbinding kunnen maken. Quote
Tricken76 Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Eureka! Ik geraak weer op de site en nu zonder vpn. Vraag mij niet wat de oorzaak was want cookies, cache, ... wissen hielp eerst niet. Met VPN ging het wel. Nu staat mijn vpn uit en geraak ik er sinds deze avond opnieuw op :-) Hopelijk doet dit probleem zich niet meer voor... Quote
Bonte Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 ah mooi, als iemand nog problemen heeft heb ik het IP nummer nodig via een PM. Quote
Peter Motte Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Het is dus de bedoeling dat-ie d'erop blijft? Gek, bij mij werkt het ook niet meer. Ik dacht dat-ie was opgedoekt. Niet slecht, voor privacy. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Wel, ja, maar ik heb de link ondertussen op al mijn pc's verwijderd. Eigenlijk gebruik ik die site toch niet meer. Maar ik weet niet of we het over hetzelfde hebben. Ik had het over de vorige site van De Getekende Reep, niet over de huidige; De huidige werkt prima. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Bonte Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 De oude werkt inderdaad niet meer, dat is voor iedereen zo Quote
Peter Motte Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Alles in orde, dus. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts