Ga naar inhoud

Chatprogramma


Recommended Posts

Ik denk niet dat je ermee kunt chatten, het is inderdaad een app voor het lezen van forums. Soms een betere interface maar vooral handig om verschillende forums samen te beheren. Ik heb geen GSM dus weet niet hoe het werkt maar sommigen hier gebruiken het graag.

Link naar reactie

Jij bent zaakvoerder en je hebt geen gsm?!

Nope, ik haat GSM's. Het idee om op elke plaats en moment van de dag opgebeld te kunnen worden maakt me zenuwachtig, daarbij ben ik 90% van de tijd gewoon in m'n winkel of thuis bereikbaar via de gewone telefoon en natuurlijk e-mail. M'n vrouw is het al lang gewoon dat ik niet overal bereikbaar ben en ik niet bel om te zeggen dat ik wat later ga zijn, t'is een gewoonte.

 

Misschien ga ik overstag voor de iPhone 7 maar dan puur voor de nieuwe camera en internet al vind ik het wel erg veel geld omdat ik niet veel op baan ben en het dus nauwelijks zal gebruiken.

Link naar reactie

Dan misschien toch eerst controleren hoe het zit met die update-cyclus van de iPhones. Van MacBook weet ik zeker dat hij na vier jaar vervelend traag begint te worden. Het lijkt alsof je die updates niet kunt afzetten. Misschien is dat ook het geval met iPhones.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...