pudifar Posted September 10, 2016 Share Posted September 10, 2016 Ik ben op zoek naar het Jeugd Vakantieboek, uitgegeven door Averbode in 1987 (zie foto). Averbode is de bekende uitgever van Zonnekind, Zonnestraal en Zonneland. Iemand die dit Vakantieboek liggen heeft, dank u om mij te willen contacteren! Quote Link to comment
pudifar Posted October 6, 2016 Author Share Posted October 6, 2016 Niemand op dit forum die kind is geweest in de jaren '80? Quote Link to comment
pudifar Posted January 15, 2017 Author Share Posted January 15, 2017 Gevonden, mag slotje op. Quote Link to comment
Hamirubi Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Gevonden, ... Via het forum? Of elders? Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
pudifar Posted January 20, 2017 Author Share Posted January 20, 2017 Via het forum? Of elders? Elders. Ik had gehoopt het boek hier te vinden, aangezien Zonnekind en Zonnestraal in de jaren '80 en '90 in Vlaanderen een grote oplage kenden en dit forum toch druk wordt bezocht. Tot mijn verrassing (en spijt) kwam er vanuit dit forum geen respons. Maar ik heb het boek uiteindelijk toch gevonden, een bevriend verzamelaar had het boek dubbel. De tijdschriften zelf van Zonnekind en Zonnestraal verzamel ik nog steeds, dus mails zijn altijd welkom. Ik betaal ook voor de tijdschriften, ik verwacht geen giften! Quote Link to comment
Yncke Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Tja, die van mij zijn volgekrabbeld en weggegooid geweest, vrees ik.... Quote yncke.be Link to comment
Recommended Posts