nobody Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Tweede ronde. Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Mijn tweede. Maar voor Schoonheid gegaan, toen ik die zag was ik meteen verkocht. Zwendel B Orlando Link to comment
pudifar Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 Ik moet zeggen, ik vind de tweede ronde makkelijker kiezen dan de eerste ronde! Link to comment
Timhardt Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 Duidelijk 2 he, ook een potentiele winnaar. Die 2de cover vertelt zoveel zonder woorden..... Link to comment
AHMO Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 B Voor mij is het een moeilijke keuze Ook al ben ik een zeer grote fan van Schuiten A is, voor mijn gevoel, bij elkaar geschraapt. Wel een mooi plaatje (wat de titel ook zegt) B is heel mooi gedaan. Dat komt ook door dat hij één kleur (groen) heeft gebruikt. Link to comment
Timhardt Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 B is heel mooi gedaan. Dat komt ook door dat hij één kleur (groen) heeft gebruikt. Niet alleen de kleur maakt het erg geslaagd. Ook het feit dat iedereen weg van de cover kijkt, naar hetgeen buiten beeld, maakt het heel sterk. De titel 'ijsbergen', maakt duidelijk wat er buiten beeld te zien is, maar onderlijnt de schrik en de wanhoop van de bemanningsleden. als een cover dit allemaal kan, is hij meer dan geslaagd. Link to comment
Bonte Posted December 29, 2016 Share Posted December 29, 2016 Ik heb hier een extra dag over nagedacht en het is ook B geworden, A is erg mooi maar het is mix van 3-4 afzonderlijke beelden en dat maakt het minder sterk. Link to comment
Recommended Posts