Ga naar inhoud

Waar online Marvel strips kopen?


globetrotter

Recommended Posts

Cheap comics zeker aan te raden. Fijne communicatie en vaak leuke aanbiedingen. Maar bij Bookdepository ben je wat de nieuwe releases betreft wel vaak een stuk goedkoper uit.

 

En vergeet Amazon.de niet. Ook geen verzendkosten naar NL en BE. Je moet het wat prijs betreft per boek vergelijken met Bookdepository (kan erg schelen tussen de 2) maar soms zijn ze dus stukken goedkoper bij Amazon.de dan elders.  

Link naar reactie

Zeker... en daarom koop ik ook met grote regelmaat bij Chris.

 

En koop ik al mijn niet-comic aanschaffen bij mijn vaste stripboekenwinkel of direct van de uitgever i.p.v. online plekken waar ik ze goedkoper kan krijgen. Teveel mooie ssz's zien verdwijnen.

 

Maar voor wat een deel van de comics betreft dus ook bij Amazon ja. So 'low' ga ik dan wel Koen.

Link naar reactie
11 minuten geleden, Koen zei:

 

Ik had het meer op de laagte van de prijzen :e012: :hartje:  (Ik heb het moeilijk met online-winkels die met bodemprijzen zwaaien terwijl ze miljoenen verlies lijden om zo anderen kapot te concurreren.)  Ik heb natuurlijk ook al vaak gebruik gemaakt van Amazon of Book-Depository, soms kan je niet anders door beperkte beschikbaarheid.

Als ik zie met hoeveel zorg en liefde Chris zijn bestellingen verzend, dan vermijd ik monsters als Amazon met plezier.

 

 

Hear hear..... eens. Maar soms ontkom je er idd niet aan. En dan bestel ik ook zonder schuldgevoel bij Amazon of BD. Hoewel.... het artikel in de link vertelt een ander verhaal:

 

Warehouse slave

Link naar reactie
6 uren geleden, Nesse zei:

 

En vergeet Amazon.de niet. Ook geen verzendkosten naar NL en BE. Je moet het wat prijs betreft per boek vergelijken met Bookdepository (kan erg schelen tussen de 2) maar soms zijn ze dus stukken goedkoper bij Amazon.de dan elders.  

 

Wat wel wat raar is want het zijn allebei filialen van Amazon

Link naar reactie
3 uren geleden, darthfrysk zei:

Minpunt bij Amazon is de verpakking. Oftewel GEEN verpakking soms.

Ik ontving gisteren oa deze Uncanny X-Men Omnibus 3.

Los in de doos zonder bescherming of verpakking 😤.

IMG_4412.thumb.JPG.cb2ab956088808921eca57b30ea5c749.JPGIMG_4421.thumb.JPG.c97fc7b2db35de37856c79702f62cb3a.JPG

Kun je gewoon terug sturen.

 

Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in de stripwinkel bestellen of bij de boekhandel, als ze daar beschadigd binnen komen regelen die ook de retourzending en de nieuwe bestelling :)

Maar ik begrijp het wel hoor, ik bestel zelf ook veel online.

 

Wie weet, wellicht neemt straks een andere uitgever de Nederlandstalige Marvel uitgaven over, het zal mij niet verbazen ;)

 

 

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Bokito proof verpakken brengt ook kosten met zich mee, en als je voor "goedkoop" gaat shoppen, dan moet er ook ergens bezuinigd worden. Een verpakking bijvoorbeeld.


Nu moet dit boek weer retour, het boek zal hoogst waarschijnlijk worden vernietigd, en moet er een nieuw exemplaar geleverd worden, dus bezuinigen op verpakkingen is soms erg krom, maar het bespaart ook een boel geld bij de zendingen die wel in één keer goed gaan. Er moet goed gerekend worden of het de moeite loont om te besparen op verpakkingen. Ik geloof dat Amazon best wel kan rekenen.

 

Anyway, je kunt ook kiezen voor een partij waarbij je weet dat verpakkingen geen issue is.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
16 minutes ago, Van Ditmar Strips said:

Kun je gewoon terug sturen.

 

Je kunt ze natuurlijk ook gewoon in de stripwinkel bestellen of bij de boekhandel, als ze daar beschadigd binnen komen regelen die ook de retourzending en de nieuwe bestelling :)

Maar ik begrijp het wel hoor, ik bestel zelf ook veel online.

 

Wie weet, wellicht neemt straks een andere uitgever de Nederlandstalige Marvel uitgaven over, het zal mij niet verbazen ;)

 

 

Ik woon op Aruba.

We hebben een Bruna, maar die gebruik ik enkel de voor Nederlandstalige boeken.

 

Amazon is voor mij de meest "ideale" optie of Mile High.

Helaas is terugsturen naar de VS = hoge kosten.

Dit is de eerste dat het goed mis is gelopen. Ik zal zien hoe de klachtenprocedure bij Amazon werkt. 

Link naar reactie

Amazon heeft een hele goede garantieregeling. Je zult eerst een voorstel voor korting krijgen, als je daar niet mee akkoord gaat en om een nieuwe vraagt sturen ze je die. Wanneer de beschadigde retour moet dan zijn de kosten voor hun. Ik ben helaas ook afhankelijk van online voor mijn comics en naast bij Chris gebruik ik Amazon of Bookdepository. En daarbij gebeurt het dus geregeld dat ik iets beschadigd ontvang.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...