Ga naar inhoud

The X-Files


niemand

Recommended Posts

Joepieeeh, deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! Deopnameszijnbegonneeuuuh! HOIHOIHOI!!!

:P :p :P

post-503-0-31871900-1434200283_thumb.jpg

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Volgens mij ook de laatste vier afleveringen die verstript zijn. Ah, waar is de tijd toen er nog geen dvd's te koop waren en alleen de mythology afleveringen op VHS uitkwamen? ;) Toen moesten ze wel strips maken voor de mensen die de afleveringen wilden in hun bezit hebben. 't Heeft niet lang geduurd, maar ze hebben er wel mooie strips van gemaakt (ik moet vol. 2 wel nog lezen).

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

XFiles_Annual2015-coverSUB-MOCKONLY.jpg

Leuk verhaaltje dat zich grotendeels afspeelt op een klasreünie (vandaar ook deze grappige yearbook foto cover) en alle ingrediënten bevat voor een goed X-files verhaal.  
De tekeningen in een X-Files comic zijn meestal nogal nonchalant, en dat past bij de stijl van The X-Files. Deze keer echter zijn de tekeningen (euhm) TE nonchalant. Maw ze trekken op niet veel. 

Link naar reactie

Space

Fire

Beyond The Sea

Shadows

 

De volgende vier afleveringen van het eerste seizoen.

 

Goed!

 

Ja ik heb deze tweede (en laatste) Season One HC ook weer graag gelezen. Ah waar is de tijd dat dit uitkwam, bijna twintig jaar geleden. Die Topps comics van The X-Files waren een rage en veroorzaakten een stormloop op de ssz. ;)

 

post-503-0-64343700-1436893949.jpeg

Link naar reactie

De ouwe Topps comics? Daar heb ik ook alle bundels en GN's van (er zijn er maar drie ;), + enkele van Titan Books die ik gehouden heb uit nostalgie). De losse comics heb ik doorverkocht. Daar heb ik nu de mooie IDW HC omnibussen van. IDW breng binnenkort nog een TP uit met ouwe Topps comics in. En volgens mij hebben ze nog genoeg materiaal voor nog één HC. 

Ook Wildstorm heeft TP's. :)

 

ah, good times...

Link naar reactie

STK675143.jpg

 

De Millennium TP zéér graag gelezen. Het verhaal speelt zich af in 2015, maar dat neemt niet weg dat alle ingrediënten die deze 90s reeks zo goed maakten aanwezig zijn. Goed geschreven en heel sfeervol getekend. Ze mogen er van mij nog enkele maken. 
Ik zal zelfs meer zeggen: alles wat IDW van strips uitbrengt in het X-Files universum, koop ik zonder nadenken. Love it.  

Link naar reactie

Ik las Millennium ook graag.

 

Pikt zeer goed in op de tv-reeks, letterlijk bij momenten. Blij dat ik juist de ganse reeks nog eens herbekeek. Het feit dat Mulder hier opduikt komt ook heel natuurlijk over. Mooi tekenwerk ook.

 

Maar misschien is deze trade toch wel wat moeilijk toegangkelijk voor mensen die nog nooit in aanraking kwamen met Millennium. Juist vanwege het feit dat het zo nauw aansluit op de tv-versie.

 

Wie daar echter zijn wiel aan veegt kan hier ook wel de nodige lol aan beleven.

post-503-0-47330500-1439598740_thumb.png

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

The X-Files S10 vol. 5. Ik weet het niet. Ik vind dat allemaal een beetje te ver gezocht. En ze moeten natuurlijk naar het nieuwe status quo toewerken van de mini reeks die er zit aan te komen. 
Net als de voorbije delen van S10, ben ik er niet echt enthousiast over. Slecht is het niet, maar geef mij toch maar de Classics. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...