Etienne Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Maak een trip naar Wallonië. Op 10 en 11 februari organiseren we voor de 25ste maal het stripfestival van Luik. In de hallen van "LIEGE EXPO" (av. Maurice Denis 4 te Luik) Je koopt een inkom voor zowel het vakantiesalon "Salon Vert Bleu Soleil" als voor het stripfestival. Een strip kopen betekent een ticket voor een tekening van jouw favoriete tekenaar. Je kan ook een glaasje champagne drinken, of een fles kopen bij Champagne Vautrain; elke fles voorzien van een collectors item rond strips. Zeefdruk demonstratie door Clari-Screen met een gratis zeefdruk ter ere van het festival voor de toevallige passant. 2de hands strips en curiosa worden ter plaatse verkocht. Wil je lid worden van de fanclub van François Walthéry, dat kan ter plaatse. Een eerste blik op de aanwezige striptekenaars: BRADA (Servië) (zaterdag + zondag) CARIN Francis (zaterdag + zondag) CARPENTIER Louis-Michel (zaterdag + zondag) DI SANO Bruno (zaterdag + zondag) ERSEL (dag nog te bepalen) GILSON Bruno (zaterdag + zondag) KOX Daniel (zaterdag) MALIK (zaterdag + zondag morgen) RAMAÏOLI Georges (Frankrijk) (zaterdag + zondag) STALNER Jean-Marc (Frankrijk) (zaterdag + zondag) TAYMANS André (zaterdag + zondag) WALTHERY François (zaterdag + zondag) Verdere namen volgen nog, meer dan 40 tekenaars zullen aanwezig zijn. Quote Link to comment
Campesino Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 Vergeet Dragan de Lazare niet. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Etienne Posted January 4, 2018 Author Share Posted January 4, 2018 Klopt... Dragan de Lazare (Servië) (zaterdag + zondag) Boyan (Servië) (zaterdag + zondag) Samen met François Walthéry en Bruno Di Sano de tekenaars van Rubine HARDY Marc (dag nog te bepalen) DIZIER Stéphane (zaterdag + zondag) GOEPFERT Brice (Frankrijk) (zaterdag + zondag morgen) Voor de jeugd kinderverhalen en een strip: DOMAS Tatiana (Frankrijk) (zaterdag + zondag) Scenaristen: BARDET Daniel (Frankrijk) (zaterdag + zondag) ZYTCA Philippe (Frankrijk) (zaterdag + zondag) Van deze laatste loopt er crowdfunding via https://fr.ulule.com/ombre-antan/ Een verzamelstrip van Servische tekenaars, een aanrader. Als ze niet aan de 7.000 euro krijgen die ze zoeken, dan krijg je je geld terug. Quote Link to comment
marioboon Posted January 25, 2018 Share Posted January 25, 2018 Op 4-1-2018 om 12:48, Etienne zei: ZYTCA Philippe (Frankrijk) (zaterdag + zondag) Van deze laatste loopt er crowdfunding via https://fr.ulule.com/ombre-antan/ Een verzamelstrip van Servische tekenaars, een aanrader. Als ze niet aan de 7.000 euro krijgen die ze zoeken, dan krijg je je geld terug. Het bedrag is net gehaald! :-) Quote Link to comment
marioboon Posted January 25, 2018 Share Posted January 25, 2018 Ik moet echt een Franse uitgever kunnen vinden voor mijn Doomsday's ik zou zo graag daar es willen signeren! Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 25, 2018 Share Posted January 25, 2018 Of maak een tekstloze strip zoals Caztar! Quote Link to comment
marioboon Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Heb ik al met Fiona Poppy :-) Quote Link to comment
linthout Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 Hoeveel standhouders staan er op die beurs in Luik? Is dat de verplaatsing waard, enkel voor de boeken? Strips laten signeren interesseert me totaal niet. Quote Link to comment
Tweetie Posted January 27, 2018 Share Posted January 27, 2018 4 uren geleden, linthout zei: Hoeveel standhouders staan er op die beurs in Luik? Is dat de verplaatsing waard, enkel voor de boeken? Strips laten signeren interesseert me totaal niet. Het is een hoekje op een vakantiebeurs. Waarschijnlijk een paar stands met 2ehands Franse strips maar niet echt significant. Het is een beurs voor dedis of voor vakantiereizen. Quote Link to comment
Lecram Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Op 25-1-2018 om 21:55, marioboon zei: ik zou zo graag daar es willen signeren! Dit is cynisch bedoeld neem ik aan..... Quote Link to comment
marioboon Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 7 uren geleden, Lecram zei: Dit is cynisch bedoeld neem ik aan..... Nee, totaal niet. Ik wil dolgraag mijn strips in het Frans uitgebracht zien en op Franstalige stripbeurzen signeren. Quote Link to comment
Etienne Posted February 7, 2018 Author Share Posted February 7, 2018 alles wordt klaargemaakt... Quote Link to comment
Recommended Posts