Schemerzwerver Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 zoals de titel zegt: ik zoek originele pagina's / tekeningen van Merho. hoe groot of klein de tekening ook is; laat maar weten! Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
Bougie XIII Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Ik denk dat deze eerder zullen worden aangeboden op een veiling, gelet op het succes van de catawiki-veiling die speciaal gewijd was aan de kiekeboes. Bij die veiling is (nogmaals) gebleken dat er toch heel wat interesse is voor origineel werk van Merho (bij die catawiki-veiling bovendien afkomstig uit Merho's eigen archief). Quote Link to comment
Schemerzwerver Posted February 8, 2018 Author Share Posted February 8, 2018 bwa... er zaten daar niet veel originele tekeningen in he... men kan maar proberen Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
TDPB Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Toch behoorlijk wat dingen van Merho op https://veiling.catawiki.be/buyer/a/th/3923-originele-stripkunstveiling-vlaamse-meesters Quote Link to comment
Hollywood Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 Ik heb daar ook een aantal leuke dingen zien staan, als kiekeboe-fan, eigenlijk totaal geen interesse in deze schetsen. Ik ga meer richting Langteen en Schommelbuik Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
Schemerzwerver Posted February 10, 2018 Author Share Posted February 10, 2018 De tekeningen op catawiki zeggen niet veel he. Hoe kan ik weten of het door merho is of door een medewerker? Staat geen handtekening of zo op... Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
Kool Thing Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Op 10-2-2018 om 22:46, Schemerzwerver zei: De tekeningen op catawiki zeggen niet veel he. Hoe kan ik weten of het door merho is of door een medewerker? Staat geen handtekening of zo op... Vraag het hem zelf. hij is toch vlot bereikbaar via pakweg FB Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Schemerzwerver Posted March 2, 2018 Author Share Posted March 2, 2018 ik blijf zoeken... iemand dat iets weg doet? grote tekening, kleine schets... maakt niet uit. Let me know! Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
Hollywood Posted March 2, 2018 Share Posted March 2, 2018 Ik blijf ook zoeken, maar iets van Merho op de markt tegenkomen is nog altijd zeer zeldzaam. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/Hollywood Link to comment
Queequeg Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 Hallo Ik weet niet of je nog kiekeboe tekeningen zoekt, maar er staat er eentje op marktplaats Quote Link to comment
Schemerzwerver Posted November 29, 2019 Author Share Posted November 29, 2019 Dank je wel... Blijvend op zoek Ga eens piepen... Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
Ambreville Posted December 21, 2019 Share Posted December 21, 2019 Op 29/11/2019 om 13:33, Schemerzwerver zei: Dank je wel... Blijvend op zoek Ga eens piepen... Hier een leuke dedi. Voor het goede doel https://www.hammertime.be/lot/lot-details/103053/gesigneerd-kiekeboe-strip-van-merho-collectors-item-met-hard-cover Quote Link to comment
Schemerzwerver Posted December 22, 2019 Author Share Posted December 22, 2019 Bedankt voor de info... Blijven melden, zou ik zeggen Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
harald1989 Posted May 27, 2020 Share Posted May 27, 2020 Het is al even geleden, maar ben je nog op zoek naar originele tekeningen van Merho? In heb eventueel iets in de aanbieding. Quote Link to comment
Schemerzwerver Posted June 3, 2020 Author Share Posted June 3, 2020 zie pm's Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
Theoak Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Staat iets leuks in de aankomende veiling op zwiggelaarauctions.nl Quote Link to comment
Schemerzwerver Posted June 16, 2020 Author Share Posted June 16, 2020 dank je wel.voor de info! Quote Steeds op zoek naar originelen van merho, verhaeghe, don lawrence en loisel Link to comment
Recommended Posts