esteban² Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Naast de beste strips van 2018, kan hier ook jouw persoonlijke TOP 10 bijhouden worden van de strip-covers die je het meest konden bekoren. Om eender welke reden. Uiteraard zal de lijst blijvend veranderen door het jaar heen. TOP 10 : Covers (2018) Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Jason Fly Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
esteban² Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] Benieuwd welke 10 exemplaren uiteindelijk mijn hart zullen stelen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
eriktex Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Lekker, een beetje zelfbevlekking: (die is pas voor eind maart hé, ik hoop dat-ie al vermeld mag worden?!) Dat geel in de cover is bij de Franse uitgave in reliëf, jammer genoeg kan dat bij onze wat kleinere oplage niet uit... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Tweetie Posted February 14, 2018 Share Posted February 14, 2018 Jij mag natuurlijk altijd zelf je eigen embargos breken. Als je er maar genoeg van drukt zodat het geen speculatie object wordt . Met de Torpedo uitgave lijk je de zaak in ieder geval goed ingeschat te hebben. Quote Link to comment
esteban² Posted February 14, 2018 Author Share Posted February 14, 2018 15 minuten geleden, eriktex zei: (die is pas voor eind maart hé, ik hoop dat-ie al vermeld mag worden?!) Uiteraard. Zo lang het maar een 2018 release is. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 In de loop van het jaar bleek dit topic (nog) geen succes, maar nu het einde nadert, hoop ik op meer succes. Zelf, hoe kan het ook anders, vond ik het namelijk wel een leuk onderwerp. Ik heb alvast mijn vorige post geüpdate. Mogelijk zie ik nog iets over 't hoofd, dat valt dan nog aan te passen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
esteban² Posted December 1, 2018 Author Share Posted December 1, 2018 Ik denk dat we hier volgend jaar gewoon beter een toernooi van maken ... Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Recommended Posts