ed hengeveld Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Iemand wel eens iets online bij Uitgeverij Boumaar besteld? Ik krijg een mail met bevestiging van mijn bestelling en de mededeling dat de bestelling verwerkt wordt als ik betaald heb. Maar hoe dan? Er zijn in de mail geen betalingsgegevens vermeld. Op de hele site is geen bankrekening-nummer te vinden. Tweemaal een mail gestuurd, maar ik krijg geen antwoord. Op deze manier zullen ze niet veel boeken verkopen. Quote
Peter Motte Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Op deze pagina http://boumaar.com/html/bestellen.html vind je onderaan een links naar bestelformulieren die je kunt downloaden, en daar staan alle gegevens in. Via deze link download je een word-doc: http://boumaar.com/bestelformulier/bestelformulier.doc Dit zijn de gegevens: Uitgeverij Boumaar Disselhof 19 6418 JM, Heerlen telefoon 06-53583479 email: info@boumaar.com Bankrekening 38.67.99.547 Postbank 61.62.247 Je moet dat bestelformulier invullen (met je naam en adres, en met de titels), en dat naar de uitgever mailen. Aangezien je al een bevestiging van je bestelling hebt gekregen, is het waarschijnlijk voldoende dat je stort volgens de gegevens hierboven. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
dutch lines Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Gewist. Peter was mij voor. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
dutch lines Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 IBAN moet je zelf uitzoeken blijkbaar... Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
Peter Motte Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Ik post sneller dan mijn schaduw Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
JPAR Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 Rekeningnummer van Postbank bestaat sowieso niet meer op deze manier. Is ING geworden. Het andere rekeningnummer is NL02RABO0386799547. Ik kan niet zien of deze nog van Boumaar is. Quote
ed hengeveld Posted April 25, 2018 Author Posted April 25, 2018 Bedankt Peter, maar ik denk dat jouw info achterhaald is. Volgens de site waar ik bestelde (https://www.boumaaruitgeverij.nl/) zitten ze in Kerkrade. En mijn bestelling ging om een uitgave uit 2018, dus ik neem aan dat die site recent is. Dus als ze niet reageren op mijn mails ga ik geen geld overmaken. Overigens keek ik in hun beursagenda 2018 of ze binnenkort op een beurs staan, zodat ik het boek daar kan kopen. Ze vermelden de beurs in Haarlem op 2 en 3 juni. Maar het beursweekend is op 26 en 27 mei. Lekker bezig, Boumaar! Quote
JJL Posted April 25, 2018 Posted April 25, 2018 7 minuten geleden, ed hengeveld zei: Lekker bezig, Boumaar! Houmaar dus ! Quote
ed hengeveld Posted April 25, 2018 Author Posted April 25, 2018 1 minuut geleden, JJL zei: Houmaar dus ! Precies! Quote
Recommended Posts