Boris Valeo Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Ik ga 1 van deze dagen wat comic houders bestellen om je comics aan een muur op te hangen of te displayen in de kast. Het enige dat ik kan vinden is van ComicMount en komt uit Amerika. Niet verkrijgbaar in de eu. https://www.etsy.com/listing/245977671/comicmount-comic-book-display-adjustable?ref=shop_home_active_2&crt=1 Om transport kosten te drukken zou ik een grote bestelling willen plaatsen. Ik heb van de verkoper al een korting gekregen van 1 euro per display. Ik ga transportkosten laten berekenen op basis van het totaal pakket, maar indien ik bestel ga ik wel nog niet weten of er nog iets bijkomt van invoertaksen. Ik zit nu aan een prijs met korting en transport aan 7 euro per display. Wie heeft interesse om mee te bestellen (rekening houdend dat de uiteindelijke prijs kan fluctueren)? Greetz, Boris Valeo Quote
dutch lines Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 1 uur terug, The Alderwood zei: Kan je de foto hier plaatsen? Ik heb geen Etsy. Ik heb ook geen Etsy maar kan de foto's gewoon bekijken. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.
esteban² Geplaatst: 16 februari 2019 Geplaatst: 16 februari 2019 Propere oplossing. Dat zie ik graag. Helaas geen budget voor, anders was ik absoluut kandidaat. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Boris Valeo Geplaatst: 5 mei 2019 Auteur Geplaatst: 5 mei 2019 Ik heb er uiteindelijk wat besteld. Ben super tevreden met het resultaat maar moet wel nog gaten boren voor het ophangen en een definitieve opstelling maken. Quote
esteban² Geplaatst: 6 mei 2019 Geplaatst: 6 mei 2019 Netjes. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Spawn999 Geplaatst: 6 mei 2019 Geplaatst: 6 mei 2019 Mooi!! Is niet een grote plaat (waar je ze op schroeft) en dan die ophangen aan de muur? Scheelt weer een hoop gaten in de muur.... Quote Tumblr
Boris Valeo Geplaatst: 25 januari 2020 Auteur Geplaatst: 25 januari 2020 Heb eindelijk ook wat boekjes opgehangen en ben zeer tevreden van het resultaat: Quote
esteban² Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Sjiek! Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Aleksandr Geplaatst: 28 januari 2020 Geplaatst: 28 januari 2020 zeker wel zag onze openbare bibliotheek er maar zo uit Quote
Recommended Posts