Retardi Posted November 1, 2019 Share Posted November 1, 2019 In een andere topic kwamen de titels van TKO ter sprake. Er bleek behoefte te zijn aan meer informatie over de uitgever en de titels. TKO is de naam van een nieuwe uitgever die alles anders wil doen. Ze hebben de ambitie om de bestaande orde op zijn kop te zetten. Misschien lukt ze dat ook? Lees: Nieuwe uitgever TKO Studios laat je comics binge lezen. In december 2018 verschenen de eerste vier titels. Welke titels waren het? Wie zijn de makers? En zijn ze de moeite waard? Lees: TKO Studios - De eerste comics besproken TKO Studios heeft inmiddels een nieuw kwartet titels klaar. Meer weten? Lees: TKO : De nieuwe golf komt eraan Waar bestel je de titels? Belgie: Worlds End, Archonia Nederland: Neat Stuff, Archonia In principe zou ieder andere stripwinkel die Amerikaanse comics voert het ook moeten kunnen. Niet elke winkel heeft er zin in. Quote Link to comment
Retardi Posted November 1, 2019 Author Share Posted November 1, 2019 Podcasts: Garth Ennis over Sara en andere comics. Binge mode with Tze chun Er is een jaar verstreken. TKO oprichter Tze chun vertelt in dit interview over zijn eerste jaar en hoe de studio in elkaar zit. Wat krijg je als stripmaker bij TKO Studios? En dat we in december een aankondiging mogen verwachten over de derde en vierde golf van TKO comics. Lees: INTERVIEW: Tze Chun reflects on the first year of TKO Studios Quote Link to comment
linthout Posted November 2, 2019 Share Posted November 2, 2019 Die tweede golf, wanneer komt die er precies??? Ik zie nergens een datum. Quote Link to comment
Retardi Posted November 2, 2019 Author Share Posted November 2, 2019 12 uren geleden, linthout zei: Die tweede golf, wanneer komt die er precies??? Ik zie nergens een datum. Ze zijn al verschenen. Laad ze vlug in je mandje. Als het goed is dan heeft Neat Stuff al een fikse bestelling geplaatst waaronder dus vier stuks voor moi. Quote Link to comment
linthout Posted November 3, 2019 Share Posted November 3, 2019 Serieus???Deze week dan? Bij Worlds End lagen ze in elk geval nog niet. Quote Link to comment
Lav Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Worlds´ End had vorige week geen levering *schudt vuist naar douane* Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
linthout Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Nu hebben ze twee leveringen binnen. Die van deze week er ook bij. Geen TKO Quote Link to comment
Retardi Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 Wel aangeven dat je ze wil bestellen @linthout . Ze staan niet in de previews. Quote Link to comment
linthout Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Ja, weet ik wel, ze doen alles zelf. Op die manier kunnen ze toch nooit veel verkopen? Bij WE bestelden ze vorige keer ook een aantal sets voor de toevallige klanten. Dat zal nu niet anders zijn denk ik. Quote Link to comment
Lav Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Ah tiens, ik dacht wel dat er kleine levering TKO was toe gekomen, kan ook wel mis zijn. Ik passeer sebiet de winkel en kijk het dan eens na Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
linthout Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Ik heb dat niet gezien gisteren! Quote Link to comment
Lav Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Ik had het blijkbaar helemaal gedroomd, mijn excuses! Ze zijn niet echt te pre-orderen als winkel dus in tegenstelling tot Diamond die ervoor zorgt dat iedereen op hetzelfde moment hun nieuwigheden kan verkopen (met hier en daar duoane die er een stokje voor steekt) gaan we bij TKO altijd even achterlopen :s Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Retardi Posted February 12, 2020 Author Share Posted February 12, 2020 Even het werk van @Bart 01 in deze topic plempen: Quote Gelezen: 6 trades van TKO Studios. Allen volgens hetzelfde concept: afgeronde verhalen van 6 issues waarvoor geen voorkennis nodig is. Mooie uitgaven en veel leesplezier voor je geld! The fearsome doctor fang: geschreven door één van de stichters van TKO (Tze Chun). Mijn eerste trade die achteraf bekeken ook de minste was. Vermakelijk avonturenverhaaltje, maar dit valt toch wat licht uit. The 7 deadly sins: ook geschreven door Tze Chun die hier een goed verhaal aflevert in een western sfeer. Een dik uur vertier met goede personages en veel bloedvergieten. Graag gelezen. Sara: als je fan bent van Ennis zijn Punisher run dan moet je deze zeker in huis halen. Sara maakt deel uit van een team van vrouwelijke Russische snipers die het 'den Duits' knap moeilijk maken aan het Oostfront. Sara is een duister en ondoorgrondelijk hoofdpersonage te midden van een bloedige wereldoorlog. Sterk. The Banks: verhaal over een familie van vrouwelijke dieven die de kans krijgen om een grote slag te slaan en tegelijk een openstaande rekening uit het verleden te vereffenen. Alleen gaan ze hiermee wel de gouden familieregel met de voeten treden: don't get too greedy. Maar de verleiding is te groot om aan te weerstaan. Sterke karakters in een sterk verhaal. Het einde is misschien wel wat te mooi en toevallig, maar toch met veel plezier gelezen. Sentient: een schip kolonisten is onderweg van de aarde naar een nieuwe buitenaardse kolonie. Wanneer alle volwassenen aan boord gedood worden moeten de overblijvende kinderen zelf hun weg zien te zoeken met enkel het A.I. systeem van het schip 'Valerie' om hun te begeleiden. Dit leest als een trein en was met voorsprong de trade die het snelst uitgelezen was. Grote kaders met weinig tekst zorgen voor een snel tempo terwijl de spanning en dreiging altijd aanwezig zijn. Geen diepgaande karakteruitbouw deze keer van Lemire, maar gewoon een zeer goed scifi avonturenverhaal. Goodnight Paradise: om te beginnen, wat een prachtige cover toch. Het verhaal speelt zich af in Venice Beach. De stad werd ooit gebouwd om het Venetië van de westkust te worden. Hiervoor werden vele kanalen aangelegd. Na verloop van tijd werd de stad evenwel een aantrekkingspool van avonturiers, zwervers en andere vrijheidszoekers. Wanneer snapchat beslist om zijn HQ in Venice te vestigen zorgt dit voor een toestroom van vermogende jongeren die zich langzaam de stad en gemeenschap eigen maken. Eddie is één van de zwervers in Venice Beach. Naast een alcoholverslaving heeft hij ook nog psychische problemen. Wanneer hij het dode lichaam van een jong meisje en haar hond ontdekt, laat dit hem niet meer los. Hij gaat op onderzoek uit en probeert te ontdekken wie er achter de moord schuil gaat. De zoektocht van Eddie is vaak bevreemdend maar toch fascinerend. Een detective verhaal pur sang vanuit een ongewone invalshoek. Zeer goed. Quote Link to comment
linthout Posted February 12, 2020 Share Posted February 12, 2020 Toch wel kwaliteit vind ik. Mooi uitgegeven ook. Quote Link to comment
Retardi Posted January 29, 2022 Author Share Posted January 29, 2022 Voila! TKO word toegankelijker. Ze hebben een deal met simon & Shuster gesloten. Dat komt de verspreiding ten goede. https://www.comicsbeat.com/tko-studios-announces-simon-schuster-distribution-agreement/ In 2021 publiceerden ze het eerder bij Image uitgegeven Scales & Scoundrels. En gaven ze de Afrikaanse comic Djeliya uit. Quote Link to comment
Bart 01 Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Sinds kort idd beschikbaar bij bookdepo ook. Quote Link to comment
linthout Posted January 31, 2022 Share Posted January 31, 2022 Sinds nu pas? En ik maar denken dat Bookdepo alles had.... Hoe zou het tegenwoordig met hun verzending gaan? Nog altijd dat gezever met douane enz???? Quote Link to comment
Waldorf Posted January 31, 2022 Share Posted January 31, 2022 Nee, bij Bookdepo loopt alles gesmeerd. Het duurt wel een tijdje voor de boekjes aankomen, maar dat was altijd al zo. Ik heb onlangs nog wat spul van hen mogen ontvangen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Recommended Posts