bouncer Posted April 4 Author Share Posted April 4 9 uren geleden, Retardi zei: Dat vond ik ook een lastige, maar dat zal deels uit zelfbehoud gedaan zijn. Piskor was verder wel lovend over hem in zijn afscheidsbrief. En inmiddels is dat bericht ook weggehaald van zijn instagram pagina. Misschien wat te makkelijk geoordeeld van mijn kant, maar feiten zijn feiten. Een jarenlange relatie afbreken met een simpele zin aan de buitenwereld, laat toch zien een ontsnappingsclausule in te bouwen en dat is op z'n zacht gezegd, niet echt chic. Retardi 1 Quote Link to comment
Joe Dredd Posted April 4 Share Posted April 4 Op 3/4/2024 om 11:57, cinco zei: https://www.instagram.com/robliefeld/reel/C5PItAxvrAq/ Heel cool van Liefeld. Nette gozer een vriend tot het einde bouncer and Air 2 Quote Link to comment
Air Posted April 4 Share Posted April 4 Ik ben niet erg bekend met zijn werk maar goddamn! Quote . Link to comment
bouncer Posted April 4 Author Share Posted April 4 Jeroen en Nathan, waren groot fan van Ed Piskor, hier hun Podcast. Quote Link to comment
bouncer Posted April 29 Author Share Posted April 29 Richard Corben's grootste kracht was de onconventionele manier van tekenen, toch meer leunend op de " underground " traditie, zonder dat je hem kon classificeren als een typische underground tekenaar, daar was hij gewoonweg te goed voor. Rick Veitch is ook zo'n soort tekenaar, vroeger zeer underground, nooit helemaal zijn roots verloren, maar gaandeweg zoals bij Swamp thing, een nieuw soort fusie van. Quote Link to comment
bouncer Posted April 30 Author Share Posted April 30 Een van de leukste kanalen op "The Tube ", Earl Grey, misschien even wennen aan zijn accent. Dit keer Erik Svetoft in the picture, zal Martijn Daalder bewust zijn van deze artiest ?, expositie waardig op de rammelende Haarlemse stripdagen. BobFish 1 Quote Link to comment
BobFish Posted August 10 Share Posted August 10 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Recommended Posts