Ga naar inhoud

Commix Factory - 25 Mei


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast Lambik

Wat ik heb vernomen van de organisatoren is dat ze natuurlijk vorig jaar een enorme kater hebben opgelopen voor wat het stripgedeelte betreft. Dit jaar hebben ze gedacht om het iets kleinschaliger aan te pakken in verband met strips om volgend jaar opnieuw uit te pakken met een heus strip-comics-event. Dit jaar zijn er echter toch wel dingen die in het oog springen : eerst en vooral zijn er een aantal standhouders (ikzelf breng strips en comics mee dus laat maar horen als ik iets specifieks moet meebrengen), maar bovenop dat wordt er in de scholen geflyerd dat kinderen hun strips kunnen komen ruilen.  Dit kan natuurlijk interessant zijn voor kinderen maar ook voor volwassenen… er moest maar eens een schat boven water komen!!!

In ieder geval zullen sommige stripliefhebbers volgend jaar eveneens het stripgebeuren mee ondersteunen!!!

Voor dit jaar had ik voor deze mensen nog één ding willen realiseren maar ik weet niet waar ik terecht kan : Amoras 2047 promoten via de STANDAARD UITGEVERIJ met één of ander bijzonder evenement. Tel.nrs of ideeën zijn altijd welkom.

Moest er verder nog een tekenaar of scenarist zijn die zijn strips in de verf wil zetten dan kan hij het me altijd laten weten. 

 

Eigenlijk hoop ik wel op wat respons van stripliefhebbend Nederland en Vlaanderen. De markt speelt zich immers af voor het Steen in Antwerpen. En wie woonde er onder het Steen in een zeer bekend stripalbum van één van de bekendste strippioniers?

 

Grtz

Lambik

En laat de ideeën en telnrs maar komen!!!

Link naar reactie

Als je nu niet als gast maar als member inlogt.

Dat wekt meer vertrouwen om info te versturen.

 

 

Zag twee week geleden Ivo en Bart op de Atwerp Convention rondlopen.

Toch jammer dat Bart een mooi initiatief in de kiem heeft gesmoord.

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...