rots Posted October 4, 2020 Posted October 4, 2020 Hallo,  Ik zoek een originele Urbanuspagina, bij voorkeur uit een van de eerste 50 albums. Vanwege het jeugdsentiment Quote
Gilles Posted October 5, 2020 Posted October 5, 2020 23 uren geleden, rots zei: Hallo,  Ik zoek een originele Urbanuspagina, bij voorkeur uit een van de eerste 50 albums. Vanwege het jeugdsentiment  Willy Linthout is een vaste bezoeker van dit forum, misschien kun je rechtstreeks van hem kopen? Quote
rots Posted October 5, 2020 Author Posted October 5, 2020 1 uur terug, Gilles zei:  Willy Linthout is een vaste bezoeker van dit forum, misschien kun je rechtstreeks van hem kopen? Oh waw, zou dd max zijn. Quote
Yncke Posted October 5, 2020 Posted October 5, 2020 Het helpt om @linthout te schrijven. Dan krijgt hij rechtstreeks een notificatie. Quote yncke.be
linthout Posted October 5, 2020 Posted October 5, 2020 Ik heb hem een persoonlijk bericht gestuurd. Quote
Recommended Posts