Ga naar inhoud

Ranten Over Comics


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Ik woon in'n dorp waar ze niet weten wat Comics zijn. Het verwondert me vaak mensen tegen te komen in de bib die ook lezen.

Ik heb zelfs gemerkt dat er een enkeling 'n volwassenenstrip mee naar huis neemt, al kan dat ook'n kind zijn dat bij't bladeren'n blote tet zag en z'n kans greep.

De N-VA gaat dat oplossen. Geen baarden, geen tetten, geen niks. Stel je voor dat zo'n tet uitsteekt boven het maaiveld.

Link naar reactie

Ik denk dat ik vanavond, alleen al om jou te jennen, nog eens Duisternis ga lezen :e011:

Tja dat kun je doen. Je kunt ook de nieuwe Brecht Evens ter hand nemen. Of zo'n mooi strip van Sfar...

 

Alle gekkigheid op een stokje ik wordt nu toch wel benieuwd. Ze hadden m niet compleet bij mijn SSZ dus ik moet nog een weekje wachten maar maandag ga ik dan toch die troep eh...de reeks ophalen. (en vervolgens lezen en uiteraard finaal afkraken hier :e012: )

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Ik heb jarenlang de thuiswedstrijden bezocht van FC Utrecht. Vooral tegen Ajax waren/zijn de matchen aardig te zien. Het oppertunistische, op het randje spelende Utreg tegen de vedettes uit Amsterdam. Toch wel aardige spelers (meestal in dienst bij de tegenstander) zien spelen: Bergkamp, Cruijff, Romario, Ronaldo, Wouters en van Basten.

 

En nu on topic: de boekjes van Burns, kan iemand me uitleggen wat daar zo goed aan is?

Link naar reactie

Alle gekkigheid op een stokje ik wordt nu toch wel benieuwd. Ze hadden m niet compleet bij mijn SSZ dus ik moet nog een weekje wachten maar maandag ga ik dan toch die troep eh...de reeks ophalen. (en vervolgens lezen en uiteraard finaal afkraken hier :e012: )

 

Ik verwacht niet minder dan een stevig onderbouwd afkraakverhaal, dus je er niet snel vanaf maken :e002:

 

Ondertussen ga ik iets aan mijn leesachterstand doen. Graag tips wat ik eerst moet lezen: Northlanders 1-7, Kristallen Zwaard, Le veritable histoire de Spirou of toch nog een vierde lezing van Duisternis? :e007:

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ondertussen ga ik iets aan mijn leesachterstand doen. Graag tips wat ik eerst moet lezen: Northlanders 1-7, Kristallen Zwaard, Le veritable histoire de Spirou of toch nog een vierde lezing van Duisternis? :e007:

 

als je daar uit moet kiezen ... zet dan de voetbalmatch maar op. 

Link naar reactie

Ik verwacht niet minder dan een stevig onderbouwd afkraakverhaal, dus je er niet snel vanaf maken :e002:

 

Ondertussen ga ik iets aan mijn leesachterstand doen. Graag tips wat ik eerst moet lezen: Northlanders 1-7, Kristallen Zwaard, Le veritable histoire de Spirou of toch nog een vierde lezing van Duisternis? :e007:

Northlanders, of course!!!!

Grr. Argh.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Meneer is een kenner? :e002:

 

Uiteraard.

Buiten die franstalige spirou heb ik de rest gelezen en was ik daar nu niet van onder de indruk. Eerder middelmatige strips, althans, dat is mijn mening. Net zo middelmatig als een voetbalmatch :D

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik kijk al jaren voetbal in de lagere klassen van het belgische voetbal, dus ik kan wel wat hebben :e007:

 

in dat geval, northlanders, da's ook een lagere klasse :)

 

(nee, serieus, Northlanders begint zeer sterk, zakt dan weg in vrij middelmatige delen met hier en daar nog eens een uitschieter. Maar al bij al was het best ok, maar niet echt heel goed, vind ik hé)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...