DutchFerryman Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Na lange tijd ben ik weer helemaal bezig met strips lezen en eindelijk ook weer tekenen, deze keer veel serieuzer. Nu ben ik nog uit de tijd dat Kuifje en Robbedoes bestonden als weekbladen. Helaas zijn deze bladen ter ziele gegaan. Nu vroeg ik me af of er een alternatief te vinden is. Ik ken er wel een paar, maar die hebben niet mijn voorkeur. Eppo is oké, maar ben geen fan van het eerste uur (of ze moeten veranderingen hebben doorgevoerd). En Donald Duck is niet wat ik zoek, ook al vind ik die op zijn tijd ook best leuk. Ik weet dat Spirou (Franstalige Robbedoes) wel bestaat, maar ik zoek eigenlijk naar een echt goed Nederlands stripblad dat meer serieuze verhalen, dus niet voor kinderen. Quote Link to comment
$tripofiel Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Misschien kan je hier eens proberen? Quote Link to comment
Ptrck Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 De stripglossy Zone 5300 Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 Ik heb onlangs enkele nummers van Stripglossy aangeschaft. De meeste nummers waren zeer leuk, eentje wat minder. Meeste strips en artikels zijn wel de moeite waard. In inhoud lijkt wel gericht op de wat oudere persoon. Quote Link to comment
fazerco Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 Er komt een nieuw blad aan. https://maxix-strip.com/ Quote Link to comment
Recommended Posts