Ga naar inhoud

Kaartset met Ford modellen met Guus Slim


Aerogi

Recommended Posts

Ik ben verzamelaar van (techische) kwartetten. Ik heb er ongeveer 5000 in mijn verzameling. Mocht je er liggen hebben, en je wil die kwijt, geef gerust een seintje :)

 

nu, in mijn verzameling heb ik al een tijdje volgende kaartset met Guus Slim en Fordmodellen. Dit is geen kwartet, want het is per zes. Maar ik vind het een geweldig item. 

 

Ik heb jammer genoeg geen doosje (op de foto is vermoedelijk niet het origineel), en ook geen voorkaart.

 

iemand die meer info heeft? 

 

DSC_1369_1.JPG

DSC_1370.JPG

DSC_1371.JPG

DSC_1372.JPG

Link naar reactie
7 minuten geleden, Hamirubi zei:

Lange leve de verzamelaars! Wat een prachtig voorbeeld, @Aerogi.

Er bestaan nog wel verschillende stripfiguren-kwartetten (Suske & Wiske, Bollie & Billie, enz.). Welke heb jij zoal?

Aangezien ik in principe enkel 'technische' kwartetten verzamel, in principe alles dat een motor heeft, heb ik weinig andere kwartetten. Ik heb er wel nog een aantal liggen uit loten van Kuifje, Lucky Luke denk ik, en nog wat Duitse versies, maar dat zijn meestal van tekenfilms.

 

Ik moest ergens de grens trekken. Een Nederlander die ik ken verzamelt alles, en zit aan bijna 15 000 stuks.... 

Link naar reactie
2 uren geleden, Aerogi zei:

Ik ben verzamelaar van (techische) kwartetten. Ik heb er ongeveer 5000 in mijn verzameling. Mocht je er liggen hebben, en je wil die kwijt, geef gerust een seintje :)

 

nu, in mijn verzameling heb ik al een tijdje volgende kaartset met Guus Slim en Fordmodellen. Dit is geen kwartet, want het is per zes. Maar ik vind het een geweldig item. 

 

Ik heb jammer genoeg geen doosje (op de foto is vermoedelijk niet het origineel), en ook geen voorkaart.

 

iemand die meer info heeft? 

 

DSC_1369_1.JPG

DSC_1370.JPG

DSC_1371.JPG

DSC_1372.JPG

Dat is niet Guus slim, maar Bram Jager en zijn buur. Die rijdt rond in een Ford T.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...