cinco Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Heerlijke serie was dit! Quote Link to comment
Retardi Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Die "dad jokes"waren in de jaren negentig al tenenkrommend. Het cursusmateriaal was daarentegen helemaal niet slecht. Quote Link to comment
cinco Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 Dankzij dat programma heb ik het werk van Hanco Kolk en Peter de Wit leren kennen. Quote Link to comment
cinco Posted December 23, 2022 Author Share Posted December 23, 2022 Dit boek heb ik ook nog gehad indertijd. Quote Link to comment
WILCO Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 Op 23/12/2022 om 16:35, cinco zei: Dit boek heb ik ook nog gehad indertijd. DatTeleac-boek heb ik ook gehad, maar ik vind ze niet meer terug in mijn ouderlijke huis. Wat ik daarnet wel teruggevonden heb, is dit boekje uit 1985 van artiscoop. Ik vermoed dat sommigen van jullie dat ook wel ooit gelezen zullen hebben. Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 3 minuten geleden, WILCO zei: Grappig, het meisje op de cover leest een boek getekend door degene die de cover getekend heeft (Louis-Michel Carpentier), als ik me niet vergis! Staan er binnenin ook tekeningen van Carpentier? Quote Link to comment
WILCO Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 Jazeker, de figuurtjes Artis en Historia zijn door Carpentier getekend. cartoonesk 1 Quote Link to comment
cartoonesk Posted March 6, 2023 Share Posted March 6, 2023 Leuk, zeg! Ik kende dit niet. Bedankt voor de info! Quote Link to comment
Recommended Posts