JPAR Posted May 30, 2021 Share Posted May 30, 2021 Ik heb de eerste omnibus, maar ben er nog niet in begonnen. Ik vind Sandman en, daaruit voortkomend, Lucifer echt gaaf. Daarom deze ook gekocht. Deel 2 komt later dit jaar. Dan lees ik het achter elkaar. Quote Link to comment
Timhardt Posted May 30, 2021 Author Share Posted May 30, 2021 Ik ook ben nu bezig in de 3de omnibus van sandman, erg cool ook. Lucifer vind ik ook fantastisch. Vandaar mijn vraag dus...met een 2de omnivoor books of magic (met veel nog nooit eerder gebundeld materiaal) is de reeks compleet. Misschien dat ze hierna ´mystery theatre´ ook gaan bundelen... Quote Link to comment
JPAR Posted May 30, 2021 Share Posted May 30, 2021 Ik heb de hoop dat ze dat gaan doen. Aan de andere kant.... het is DC..... Quote Link to comment
Gilles Posted May 30, 2021 Share Posted May 30, 2021 Ik heb ze ook allemaal liggen maar heb helaas de tijd niet om ze te lezen momenteel. Quote Link to comment
Comicoos Posted May 30, 2021 Share Posted May 30, 2021 Ik heb ze ooit gelezen, bijna twintig jaar geleden, maar ik had er geen wauw gevoel bij. Wat ik me er van herinner, was dat het verhaal maar wat vooruit kabbelde zonder veel diepgang. Het miste die X-factor van de Sandman. Of spanning... Quote Link to comment
Recommended Posts