Juno1944 Posted July 30, 2021 Share Posted July 30, 2021 Hallo, Een vraag ivm de bundelingen van de Vlaamsche uitgave van Bravo. Hadden deze schutbladen of niet, vind dit niet direct terug op het net. Alvast bedankt voor jullie hulp. Vriendelijke groeten, Gert PS: ben nieuw hier, als er ergens een "voorsteltopic" is wil ik me daar wel even voorstellen. Quote Link to comment
kbellon Posted July 30, 2021 Share Posted July 30, 2021 Ik weet niet of er een voorsteltopic is en anders is dit al onder de radar sinds ik op het forum actief ben. Op je vraag kan ik niet antwoorden, maar anderen waarschijnlijk wel. Alleszins welkom geheten Quote Link to comment
Daan Posted July 30, 2021 Share Posted July 30, 2021 Helaas kan ik ook je vraag niet beantwoorden, maar desalniettemin welkom @Juno1944! Quote Link to comment
Juno1944 Posted August 1, 2021 Author Share Posted August 1, 2021 Bedankt voor het welkom! En hopelijk kan er iemand mijn vraag beantwoorden, of toch minstens in de goede richting wijzen. Quote Link to comment
Bonte Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Welkom Juno, De meeste albums hebben blanco schutbladen, ik zal het eens voor je nakijken. Bedoel je de vooroorlogse of naoorlogse albums? Welke nummers? Quote Link to comment
Juno1944 Posted August 2, 2021 Author Share Posted August 2, 2021 Bonte, bedankt voor je reactie. Het gaat om nr. 2 & 5 van de Vlaamsche uitgave dus oorlogs. Quote Link to comment
Bonte Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 De kleinere uitgaven dus, ik heb die niet allemaal. Enkel nr 5 en die heeft blanko schutbladen voor en achter. Quote Link to comment
Juno1944 Posted August 2, 2021 Author Share Posted August 2, 2021 Blanco, bedoel je dan geen? Dus enkel een blad tegen de achterzijde van de voorfarde gekleefd en dan direct de bundeling? Quote Link to comment
Bonte Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 5 minutes ago, Juno1944 said: Blanco, bedoel je dan geen? Dus enkel een blad tegen de achterzijde van de voorfarde gekleefd en dan direct de bundeling? Met blanco bedoel ik dat er niets op staat, er is een dubbel blad. Zoals op deze foto's die ik van internet heb geplukt, dus met een blad tussen kaft en de nummers. Quote Link to comment
Juno1944 Posted August 2, 2021 Author Share Posted August 2, 2021 OK, dit is duidelijk en hetgeen ik wilde weten. Bedankt Quote Link to comment
Recommended Posts