Koen Claeys Posted October 11, 2021 Posted October 11, 2021 ABSOLUTE NIEUWSTAAT Ophalen kan te Brugge St. Andries, Verzenden doe ik via DPD-afhaalpunten (België = €4, NL = € 7,5) Ik verpak alles zo goed dat beschadiging onmogelijk is. Zie ook : https://www.lastdodo.nl/nl/shops/Koen-Claeys/items/120795759-ondanks-alles
Waldorf Posted October 11, 2021 Posted October 11, 2021 Welkom terug, Koen. Ik heb je oprecht gemist de laatste jaren, al zie ik dat je op Stripmunk ook wervend over strips kan schrijven. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Koen Claeys Posted October 11, 2021 Author Posted October 11, 2021 Wie weet dat ik wat meer post in de toekomst. Ben de laatste tijd wel wat meer bezig met lezen van literatuur zonder bijpassend tekenwerk. (thans de boeken van 'The Witcher' aan het verslinden) Ik verkoop nu wat om wat plaats te maken in mijn (te omvangrijke) strip-bib.
Koen Claeys Posted October 14, 2021 Author Posted October 14, 2021 En verkocht, betaald en verzonden.
Recommended Posts