Jump to content

Jeremiah Integrale ( Niffle )

Recommended Posts

Posted
20 minuten geleden, Ambreville zei:

Ja, de cover is wel meer wit met een simpele tekening in het midden. Die zij nog courant te krijgen. Btw. Vrijdag komt Undertaker uit in die reeks.

Undertaker staat ook zeker op mijn lijstje. Is deze ook via Dupuis te bestellen?

Posted

16 uren geleden, Robertkees zei:

Dag allen,

Heeft iemand ervaring met deze integrales?

https://www.bedetheque.com/BD-Jeremiah-Niffle-Tome-1-L-integrale-1-21367.html

Zijn deze volledig in zwart wit en worden ze nog uitgegeven?

Ik hoor het graag.

groet

RJ

Dit zijn kleine zwart/wit albums met 3 tal verhalen in een slappe jaft voor iets van minder dan 20€ . Zo zijn er ook  uitgaven van Felix (die had ik) en Thorgal. Men is met die uitgave gestopt omdat Niffle is gaan werken bij Dupuis.

Nadien is hij wel opnieuw begonnen met integrale reeks in groot formaat en hardcover. Zo zijn er ook al een paar delen van Thorgal en ook Undertaker binnenkort.

De Felix is dan volledig heruitgegeven bij Editions Elan.

Posted
Op 1/12/2021 om 21:32, Ambreville zei:

Neen. Die zijn van Niffle. Ze staan wel in de meeste Franstalige webshops

Ik heb even rondgekeken bij diverse shops. Ik heb echter nog nooit wat in Frankrijk besteld. Is er een vertrouwd adres?

ik hoor het graag

RJ

Posted

BDweb.be dat is de Franse poot van stripweb. Dat zijn West-Vlamingen, maar ondanks dat toch een heel betrouwbare webshop. Ze verpakken hun strips ook heel degelijk in bubbelplastiek en dan dubbel in karton.

Posted
21 hours ago, Robertkees said:

Ik heb even rondgekeken bij diverse shops. Ik heb echter nog nooit wat in Frankrijk besteld. Is er een vertrouwd adres?

ik hoor het graag

RJ

Ik bestel altijd bij bdfugue. 

Supercontent