Yncke Posted January 7, 2022 Posted January 7, 2022 Tweede ronde. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A En deze mag ook genomineerd: een scene uit het meer dan fantasierijke brein van Arleston en getekend door Barbucci uit Ekhö 6. Daan B The Book Tour van Andi Watson Een boekenwinkel leek me wel toepasselijk. ps nog niet in het Nederlands vertaald, dacht ik. fenip yncke.be
Yncke Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 Wat een moeilijke keuze... en dit is nog maar de tweede ronde. yncke.be
Madam Kito Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 4 uren geleden, Yncke zei: Wat een moeilijke keuze... en dit is nog maar de tweede ronde. Ik zie in de tweede ronde allemaal dingen passeren waarvoor ik in de eerste ronde juist niet heb gestemd. Dus ja, inderdaad moeilijk
sjaakie Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Ik heb hetzelfde als Tom ook die van vandaag vraag ik me af hoe is dit erdoor gekomen.
Recommended Posts