Ga naar inhoud

Veilingsite Heritage Auctions


Mr.EGO

Veilingsite Heritage Auctions   

9 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je bekend met deze veilingsite?

    • Heb je er wel eens van gehoord?
    • heb je er wel eens op gekeken?
    • zou je een account aanmaken?
      0
    • heb je een account?
    • heb je er wel eens geboden?
    • heb je er iets bemachtigd?
      0
    • zou je er weer eens wat kopen?
      0
    • is de site een aanrader?

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 30-06-22 at 20:46

Recommended Posts

Door een kennis uit de stripwereld ben ik vorige week gewezen op Heritage Auctions. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ken alleen maar BD encheres uit België  (en een paar gelegenheidsveilingen) en Catawiki en Bobbedoes uit Nederland.  Sotheby's en Christies hebben ook wel eens originelen geveild.

Maar deze kende ik nog niet. Er is een Amerikaanse en Europese tak blijkt. 

Nu ben ik heel benieuwd of jullie er van gehoord hadden en naar jullie ervaringen, vandaar de poll !

 

 

Link naar reactie

Ik heb die een paar keer bekeken, maar in het algemeen is die duur. Heritage is echt een amerikaans instituut zelfs pre-internet. Die hebben een gigantische bereik en halen dus hogere prijzen.

Als je lokaal zoekt, bekijk dan zeker Septimus en Maghen. Of maak eens een account aan op Druot Online en zet daar wat triggers op. Druot is een Frans veilinghuis dat geevolueerd is naar het aanbieden van de online-poot van veilingen van bv. BD Encheres, Septimus, Arte, Maghen... en een pak anderen. Als je daar gaat zoeken, kijk je over alle actieve veilingen heen. 

 

 

 

Link naar reactie
On 1/11/2022 at 12:06 AM, Mr.EGO said:

Door een kennis uit de stripwereld ben ik vorige week gewezen op Heritage Auctions. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ken alleen maar BD encheres uit België  (en een paar gelegenheidsveilingen) en Catawiki en Bobbedoes uit Nederland.  Sotheby's en Christies hebben ook wel eens originelen geveild.

Maar deze kende ik nog niet. Er is een Amerikaanse en Europese tak blijkt. 

Nu ben ik heel benieuwd of jullie er van gehoord hadden en naar jullie ervaringen, vandaar de poll !

Ligt eraan wat je wil kopen. 

 

Heritage Europe is de nieuwe naam van MPO, dat door Heritage is overgenomen. MPO staat voor Munten en Postzegel Organisatie. Het aanbod bestaat dus vooral uit munten en postzegels. 

 

Heritage USA heeft een veel breder aanbod met bv. ook veel comics en comics original art. Alleen verzending en BTW is natuurlijk veel meer gedoe dan met een Europees bedrijf. 

 

Als je op zoek bent naar striporiginelen, meld je dan aan bij Drouot digital. Via hen heb je online toegang tot allerlei veilingen, waaronder grotere zoals Septimus en Maghen, maar ook veel kleinere veilinghuizen. 

 

NB de comic art tracker geeft het beste inzicht in alle aanbieders van originelen.

Link naar reactie
  • Mr.EGO changed the title to Veilingsite Heritage Auctions

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...