Ga naar inhoud

Open Illustratoren Dag Artvlam


Raquel Versteeg

Recommended Posts

Zondag 29 sept geeft Artvlam een open dag. De aanwezige illustratoren zijn:

-Ralf van der Hoeven
-Romano Molenaar-
-Chris Evenhuis
-Sjan Weijers
-Zaza Wouters
-Karin Van de Kuilen
-Raquel Versteeg
-Romy van der Hoeven
-Erik Doppenberg

Het is van 10 tot 18 uur in Restaurante Il Primo, Donk 2 4824 CS Breda.

Om 17.00 uur wordt er een olieverf uitgeloot ter waarde van 200,- onder de aanwezigen. Het parkeren en de entree zijn gratis.

Martijn Adelmund gaat iets vertellen uit het geheime boek der sprookjes. Voor jong en oud en het begint om 11:30. Mocht u de eerste keer gemist hebben dan kunt u om 16:30 weer mee luisteren.
artvlam.com/

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Met alle respect Raquel maar dat doet deze mijnheer dus wel, alleen misschien niet op zijn eigen feestje.... Normaal is zijn aanvalsplan "lekker" rustig achter de signeertafels je voor komen stellen terwijl een tekenaar contact met een liefhebber heeft en een leuke tekening maakt. Zich vooral belangrijk voordoen en de lopende actie ondergeschikt maken aan zijn eigen belang.

 

Ik wens jou alle geluk..... maar als deze mijnheer jou belangen vertegenwoordigd?????

Link naar reactie

Tja ik ken ook zo'n "liefhebber" die zich altijd met anderen bemoeit terwijl hij zich alleen maar privileges aanmeet door een tekenaar te overvragen.

 

De laatste keer dat ik het heb meegemaakt was in Tiel toen hij als 1 v/d laatsten binnenkwam maar vervolgens wel vooraan bij de tekenaars in de rij stond.

Hij is goed voor zijn bekenden maar hevig irritant voor een incidentele beursbezoeker als ondergetekende.

Ik probeer hem altijd te ontlopen als ik af en toe een beurs of een tekensessie bezoek.

 

Toch jammer dat mensen dit soort gedrag vertonen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast zeer tevreden bezoeker:)

Was een zeer leuke, ontspannen middag.

 

Hier is de tijd en ruimte om naar werken te kijken en met de kunstenaars te praten, in tegenstelling tot vele beurzen.

 

Hopelijk krijgt dit een vervolg, bedankt voor de leuke dag Jack!!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...