Raquel Versteeg Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Zondag 29 sept geeft Artvlam een open dag. De aanwezige illustratoren zijn:-Ralf van der Hoeven-Romano Molenaar--Chris Evenhuis-Sjan Weijers-Zaza Wouters-Karin Van de Kuilen-Raquel Versteeg-Romy van der Hoeven-Erik DoppenbergHet is van 10 tot 18 uur in Restaurante Il Primo, Donk 2 4824 CS Breda.Om 17.00 uur wordt er een olieverf uitgeloot ter waarde van 200,- onder de aanwezigen. Het parkeren en de entree zijn gratis.Martijn Adelmund gaat iets vertellen uit het geheime boek der sprookjes. Voor jong en oud en het begint om 11:30. Mocht u de eerste keer gemist hebben dan kunt u om 16:30 weer mee luisteren.artvlam.com/ Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Gaaf! Hoe was het? Zijn er ergens sfeerimpressies te zien? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Boschtradamus Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Gaaf! Hoe was het? Zijn er ergens sfeerimpressies te zien? 29 September 2013.... Dat is nog ruim 2 weken (weekend na Beverwijk ) Quote Link to comment
Raquel Versteeg Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 Ik zou zeggen kom gezellig langs Quote Link to comment
Guest gast Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Wat is er te doen? Tot nu toe zie ik alleen een heer die tijdens signeersessie ongevraagd en ongewenst inbreekt bij het maken van een tekening. Quote Link to comment
dutch lines Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Wat is er te doen? Tot nu toe zie ik alleen een heer die tijdens signeersessie ongevraagd en ongewenst inbreekt bij het maken van een tekening. Er is werk van genoemde tekenaars te zien/te koop en als ik het goed geinformeerd ben zal er op commissie basis worden getekend. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
retep Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Wat is er te doen? Tot nu toe zie ik alleen een heer die tijdens signeersessie ongevraagd en ongewenst inbreekt bij het maken van een tekening. Ja dat is mij ook gebeurd, ineens een kale harses in beeld..... Quote Link to comment
Guest Raquel Versteeg Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Je kan een praatje maken met de tekenaars en hun een opdracht geven. Ook is het mogelijk om origineel tekenwerk te kopen. Onder de aanwezigen wordt een olieverf schilderij verloot. Quote Link to comment
Guest gast2 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Tjonge, wat bijzonder leuk en interessant. Ook origineel en zelfs met gratis parkeren! Komt die bovengenoemde heer (wat die niet is, integendeel: zelfingenomen en onbeschoft) dan weer de boel verstoren? Quote Link to comment
Raquel Versteeg Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Ik heb geen idee over wie jullie het hebben. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Er is wel een kale heer die deze dag organiseert, maar hij zal niet voor je gaan staan als je staat te praten met een tekenaar. Quote Link to comment
Sssneraul Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Met alle respect Raquel maar dat doet deze mijnheer dus wel, alleen misschien niet op zijn eigen feestje.... Normaal is zijn aanvalsplan "lekker" rustig achter de signeertafels je voor komen stellen terwijl een tekenaar contact met een liefhebber heeft en een leuke tekening maakt. Zich vooral belangrijk voordoen en de lopende actie ondergeschikt maken aan zijn eigen belang. Ik wens jou alle geluk..... maar als deze mijnheer jou belangen vertegenwoordigd????? Quote Link to comment
Snow Leopard Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Tja ik ken ook zo'n "liefhebber" die zich altijd met anderen bemoeit terwijl hij zich alleen maar privileges aanmeet door een tekenaar te overvragen. De laatste keer dat ik het heb meegemaakt was in Tiel toen hij als 1 v/d laatsten binnenkwam maar vervolgens wel vooraan bij de tekenaars in de rij stond. Hij is goed voor zijn bekenden maar hevig irritant voor een incidentele beursbezoeker als ondergetekende. Ik probeer hem altijd te ontlopen als ik af en toe een beurs of een tekensessie bezoek. Toch jammer dat mensen dit soort gedrag vertonen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Wat mogen de drijfveren van het kale heerschap dan wel zijn? Quote Link to comment
Guest gast2 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 money, money, money Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Jamaar, wat voor handelspraktijken en niet zo frisse maneuvers mogen dan wel gehanteerd worden door het voornoemde heerschap? Quote Link to comment
Lecram Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Allemaal weer back to topic voor Raquel. Laten we hopen dat het een succesvolle avond wordt. Quote Link to comment
Raquel Versteeg Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Bedankt Lecram. Quote Link to comment
dutch lines Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Ik heb een leuke middag gehad op deze Open Dag. Een mooie tekening van Romano gescoord, bijgepraat met Raquel Versteeg (die weer iets heel moois voor mij gaat maken!) en repers Johan en Striphooligan voor het eerst ontmoet. Ik vond het zeer geslaagd. Ik hoop op een vervolg! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Lecram Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Was het nog goed druk ? Quote Link to comment
dutch lines Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Was het nog goed druk ? De locatie is niet heel groot (een restaurant), maar was de hele middag gevuld met bezoekers. Door het mooie weer bleven ook veel bezoekers plakken op het terras. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Guest zeer tevreden bezoeker:) Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Was een zeer leuke, ontspannen middag. Hier is de tijd en ruimte om naar werken te kijken en met de kunstenaars te praten, in tegenstelling tot vele beurzen. Hopelijk krijgt dit een vervolg, bedankt voor de leuke dag Jack!! Quote Link to comment
Recommended Posts