Gilles Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ik ga me straks toch nog eens scheren. Quote Link to comment
Lav Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Heb je meegedaan aan movember? Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Lav Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Moustache + November, in die maand laten veel mensen hun snor groeien en kunnen mensen die dan ook sponseren om zo geld in te zamelen voor fondsen en mensen bewust te maken ivm de gezondheid van de man, met voornamelijk de focus op prostaatkanker Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Gilles Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Als baardgroei helpt dan kunnen ze het mij hele jaar door vragen. Quote Link to comment
Gilles Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Ik ben thuis, en ik ga direct nogmaals vertrekken. Quote Link to comment
Xenophon Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Ik ben thuis en ga dat ook blijven. Quote Link to comment
Gilles Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Ik ben thuis en er ligt zes cent naast m'n laptop, zonder dat daar enige reden toe is. Quote Link to comment
Xenophon Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Bij mij ligt er 40 cent, m'n GSM en een plastic vorkje. Quote Link to comment
156 Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Da's nou ook niet echt het soort bureel waar je een mac verwacht op aan te treffen. Moest Apple het zien, ze zouden u een proces aandoen. Quote Link to comment
retep Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Hij heeft zijn tafelblad kaal "gemuist" Quote Link to comment
156 Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Hij heeft zelfs zijn rekening van z'n Visa kaart nog niet betaald zo te zien. Zo is het makkelijk natuurlijk am allerlei Chris Ware prularia te kopen. Quote Link to comment
retep Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Zou hij zo iemand zijn die zijn post (lees rekeningen) niet opent ? Moeten we hem niet opgeven voor zo'n tv programma waar men de mensen weer op de rails proberen te krijgen, als een soort goede daad zeg maar. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Hij heeft zijn tafelblad kaal "gemuist" Â leuke vervoeging Quote Link to comment
mister o Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 zo, nu eerst een westmalle dubbel Quote Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Er is geen betere manier om je dag te beginnen dan met chocolade, yum! Â Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
156 Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Er is geen betere manier om je dag te beginnen dan met chocolade, yum! Â yum search chocolade Warning: No matches found for: chocolade Quote Link to comment
retep Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 De jeugd van tegenwoordig toch, vroegah aten we Kellogs Cornflakes, met melk en zonder suiker. Quote Link to comment
niemand Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Er is geen betere manier om je dag te beginnen dan met chocolade, yum!   yum inderdaad  Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 yum inderdaad   Dat krijg je niet voor elkaar met:  Quote Link to comment
Skinny Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Hmm Brinta, lekker! Quote Link to comment
retep Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Brinta ? Brrrrr... zelfs met 12 scheppen suiker niet te vreten, snel verdringen kras in de kinderziel... Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Brinta ? Brrrrr... zelfs met 12 scheppen suiker niet te vreten, snel verdringen kras in de kinderziel... Â Brinta? Evert van Benthem heeft er zelfs een elfstedentocht mee gewonnen door een bordje Brinta. Quote Link to comment
retep Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Ik dacht dat Evert op boterhammen met pindakaas reed ? Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Ik dacht dat Evert op boterhammen met pindakaas reed ? Â Marketing jongen allemaal marketing. Pieter kan bv. heel goed voetballen. Quote Link to comment
retep Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Och ja die pietrtje reclame, die was goed Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Och ja die pietrtje reclame, die was goed  Voor alle vlamingen:  Quote Link to comment
Kudos Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Kan iemand eens een licht werpen? Â Ziezo. Â Quote Link to comment
Peter Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Ik hoorde zonet een man op tv zeggen dat het zeepeil aan de Oostkust van de VSA zal blijven stijgen in de komende jaren. Staat niet alle zeewater in verbinding met elkaar en moeten die dan niet allemaal gelijk stijgen? Ik ben geen deskundige, wellicht ben ik fout. Kan iemand eens een licht werpen? Â waarschijnlijk bedoelt hij: het stijgt overal, maar alleen aan de oostkust van de vs kan me dat wat schelen. Op al die andere plaatsen wonen toch geen mensen die ik ken Quote Link to comment
retep Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Regionale variaties in de zeespiegelstijging worden natuurlijk ook bepaald door regionale verschillen in bodemdaling, plaattectoniek en klimaatomstandigheden..... Quote Link to comment
mister o Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 zometeen de vetpot maar eens aanslingeren Quote Link to comment
mister o Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 zoiets ja maar zeker geen frikandel erbij Quote Link to comment
Skinny Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Ik zit wel aan de frikandel . En een vleeskroket. Maar zonder de frietjes. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 In de goede geest van dit topic even wat nutteloze informatie over den frikandel:  Een frikandel (tot 2005 in het Nederlands officieel gespeld als frikadel) is in België en Nederland een langwerpige, donkergekleurde staaf van verschillende soorten vlees die warm gefrituurd wordt gegeten. In Vlaanderen wordt soms de oude betekenis gebruikt: een in de pan gebakken, veelal afgeplatte, gehaktbal.  Skinny, aangezien je uit Vlaanderen komt: eet je nu de langwerpige, donkergekleurde staaf of de afgeplatte, gehaktbal? Quote Link to comment
Skinny Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 In de goede geest van dit topic even wat nutteloze informatie over den frikandel:  Een frikandel (tot 2005 in het Nederlands officieel gespeld als frikadel) is in België en Nederland een langwerpige, donkergekleurde staaf van verschillende soorten vlees die warm gefrituurd wordt gegeten. In Vlaanderen wordt soms de oude betekenis gebruikt: een in de pan gebakken, veelal afgeplatte, gehaktbal.  Skinny, aangezien je uit Vlaanderen komt: eet je nu de langwerpige, donkergekleurde staaf of de afgeplatte, gehaktbal?  Ik woon in Vlaanderen, ik kom uit Nederland .  De langwerpige, donkere staaf, met mayonaise en tomatenketchup. (Normaal ook met uitjes, maar die zijn op.) Quote Link to comment
mister o Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Ik woon in Vlaanderen, ik kom uit Nederland . Â ken je dan ook de kapsalon? nu we t toch over vet eten hebben Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Ik woon in Vlaanderen, ik kom uit Nederland .  Een wensdroom die ik nog een keer wil laten uitkomen. België past veel beter bij mij. (en besef direct dat dit de meest nutteloze mededeling van de dag is) Quote Link to comment
Recommended Posts