Ga naar inhoud

Substack ervaringen / meningen?


Recommended Posts

Nog mensen ervaring met Substack?

Gisteren mijn eerste kennismaking met dit platform door BLUE BOOK: Betty & Barney Hill van James Tynion IV, een leuk "Alien verhaal".

 

Eerste Chapter van 10 pagina's is te lezen op https://jamestynioniv.substack.com/p/blue-book-betty-and-barney-hill-chapter

(Totaal van 10 chapters; 100 pagina's)

 

Werkt dus met (betalende) subscriptions.

Lijkt me wel leuk om op te abonneren wanneer je op vakantie gaat en wat te lezen wil hebben...

 

Voor de geïnteresseerden, meer info over Substack:

https://9ekunst.nl/2021/09/16/substack-belooft-behoud-van-rechten-en-snoept-topauteurs-weg-bij-dc-en-marvel/

Link naar reactie

Ja, ik ben ingeschreven op enkele nieuwsbrieven, maar de meeste daarvan volgde ik al voor ze zijn overgestapt op Substack. De betalende opties met de comics en behind the scene stuff laat ik voorlopig aan me voorbijgaan, maar Tom King en Brian K Vaughan publiceren er gratis comics en de gratis nieuwsbrieven zijn vaak leuk om te lezen. Regelmatig bevatten die ook extra’s. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
19 uren geleden, Retardi zei:

Voor Tom King en Brian K Vaughan moet je ook betalen om de complete comics te kunnen lezen. 

 

--

Comixology blamage en de beste Substack comics   (podcast)

 

Van Spider-Man naar Substack
Indruk van de eerste maand Substack-nieuwsbrieven

--

 

 

 

Nee hoor, ze hebben allebei een reeks die je gratis digitaal kan lezen. 
 

Tom King en Elsa Charretier: Love Everlasting

 

Brian K Vaughan en Niko Henrichon: Spectators 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
28 minuten geleden, Koen Claeys zei:

Damn... ik word oud... Had nog nooit van Substack gehoord of gelezen... Damn...
Vind het wel een beetje prijzig doordat je per auteur moet betalen.... 

Die betalende opties zijn meestal process en behind the scene stuff, original art, extra prints, als eerste de pagina's van een nieuwe GN digitaal lezen (vaak in deeltjes gelost), maar uiteindelijk is het wel de bedoeling dat hun nieuwe albums nog steeds via de gekende kanalen worden uitgegeven achteraf.

 

Als je enkel het werk zelf wil lezen, is het vaak al interessant genoeg om de gratis nieuwsbrief te lezen om op de hoogte te blijven.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...