Ga naar inhoud

Strips digitaal lezen


Recommended Posts

51 minutes ago, cinco said:

 

Ik dacht er vooral aan omdat je vermeldde dat je Jommeke vanaf het begin ging herlezen,

En ergens is het dan jammer dat er door het ontbreken van de oorspronkelijke versies heel wat elementen verloren gaan.

 

de-zonnemummie-jommeke1_1_orig.thumb.jpg.f1b0bc096438399545d64191dd3fb4c7.jpg

 

En bij S&W is dat nog veel erger met al die rap hertekende oude verhalen.

 

 

Ja, die originele Jommekes zijn veel grappiger dan de hertekende versies. Ik was eens begonnen met ze alletwee te lezen, na elkaar, het origineel en dan de nieuwe versie, maar wegens tijdsgebrek mee gestopt. Misschien moet ik alleen de originelen doen. Maar tijd hé. Wie heeft zoveel tijd! 

Link naar reactie
3 uren geleden, Jos Van Brussel zei:

Af en toe crasht de app maar dat zullen allicht kinderziektes zijn. Ik ben alvast begonnen met alle Jommekes te herlezen. Daar zal ik wel efkes zoet mee zijn.

 

Screenshot2024-05-08at17_29_58.thumb.png.115fcf8a6a7b27b15a33b1e2bbf54aeb.png

 

Waar werd dit gecommuniceerd? Al bij al vind ik de app toch nog redelijk buggy, maar in prelaunch is dat aanvaardbaar. Zonde dat ik al betaald heb, als je nu plots vier albums gratis kan lezen... 😉

En ook vreemd dat de nieuwste Kiekeboes er nog niet op staat, dacht dat dat hun paradepaard moest zijn... Hopelijk zit er  na de launch geen vertraging tussen fysieke release en digitale.

Link naar reactie
1 hour ago, Heuvelaar said:

 

Waar werd dit gecommuniceerd? Al bij al vind ik de app toch nog redelijk buggy, maar in prelaunch is dat aanvaardbaar. Zonde dat ik al betaald heb, als je nu plots vier albums gratis kan lezen... 😉

En ook vreemd dat de nieuwste Kiekeboes er nog niet op staat, dacht dat dat hun paradepaard moest zijn... Hopelijk zit er  na de launch geen vertraging tussen fysieke release en digitale.

 

Ik kreeg vandaag een mailtje hierover. Blijkbaar sta ik op de mailing list van Standaard Uitgeverij. De nieuwste Sus & Wis, Jommeke, Rode Ridder en Kampioenen zitten er wel in. Misschien een vergetelheid?

Link naar reactie
10 uren geleden, Jos Van Brussel zei:

 

Ik kreeg vandaag een mailtje hierover. Blijkbaar sta ik op de mailing list van Standaard Uitgeverij. De nieuwste Sus & Wis, Jommeke, Rode Ridder en Kampioenen zitten er wel in. Misschien een vergetelheid?

 

Bedankt voor de info. Ik krijg die mailings normaal ook, dacht ik, maar deze dus niet. En je zou denken dat ze het oude adressenbestand van Yieha/Izneo ook inlichten, maar niet dus... Al komt dat misschien nog naarmate de publieke lancering nadert... Maar bon, ik ben al gewoon content dat ik eindelijk weer digitaal kan lezen! 😀

Link naar reactie
1 minute ago, Heuvelaar said:

 

Bedankt voor de info. Ik krijg die mailings normaal ook, dacht ik, maar deze dus niet. En je zou denken dat ze het oude adressenbestand van Yieha/Izneo ook inlichten, maar niet dus... Al komt dat misschien nog naarmate de publieke lancering nadert... Maar bon, ik ben al gewoon content dat ik eindelijk weer digitaal kan lezen! 😀

Als izneo die data aan SU zou geven zou dat een serieuze databreach zijn. Vandaar waarschijnlijk.

 

 

 

Link naar reactie
14 uren geleden, TDPB zei:

Waarom zouden de originele versies aanwezig zijn? Het spreekt toch voor zich dat ze enkel de versies die in de winkel liggen aanbieden?

 

De laatste Kiekeboes staat nog niet online zie ik.

Als dat 164 is dan staat die er wel op, ook die nieuwe avonturen staat er op.

Link naar reactie
51 minuten geleden, Ambreville zei:

Als izneo die data aan SU zou geven zou dat een serieuze databreach zijn. Vandaar waarschijnlijk.

 

Standaard Uitgeverij is toch gewoon eigenaar van de data die ze zelf verzameld hebben met Yieha en later hun versie van Izneo...

Link naar reactie
28 minutes ago, Heuvelaar said:

 

Standaard Uitgeverij is toch gewoon eigenaar van de data die ze zelf verzameld hebben met Yieha en later hun versie van Izneo...

Eigenlijk niet. Izneo is het bedrijf waar Ballon Media een soort van Franchise in had. Omdat de privacy statement van Yieha/Izneo SU niet vermelde zijn er geen overdraagbare rechten op de data mits een nieuw expliciet akkoord van de eigenaar van de data. De gebruikers dus. Gezien de data nog altijd aktief is binnen Izneo zou dat toevoegen zijn van een databeheerder en verwerker. Dat is een juridisch mijnenveld waar Izneo zich niet aan zal wagen.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...