Ga naar inhoud

Horror voor stripliefhebbers.


cartoonesk

Recommended Posts

Ik was naar de nostalgische jeugdserie Q & Q aan het kijken en in een scene scheurde een Chinese bandiet de cover van een Lucky Luke-album (De Daltons breken uit) los! Horror!

Deed me denken aan de jeugdfilm Het Zakmes, waarin de lerares een in beslag genomen Lucky Luke-album (De zingende draad) door midden scheurt voor de ogen van de jonge eigenaar! Aaargh!

Hebben jullie als stripfans ook al zulke traumatische ervaringen gehad met film of tv of zelfs in real-life? 

(P.S. Dit alles moet natuurlijk met een knipoog gelezen worden)

 

horror.jpg

Link naar reactie
5 minuten geleden, Blutch zei:

Ik werk in een bibliotheek, dus breek me de bek niet open. Ik heb echt moeten leren om bibliotheekboeken (en de strips in het bijzonder) als verbruiksvoorwerpen te beschouwen. Anders hou je het niet vol.

Ik herinner me ook geleende stripboeken uit de bieb, die soms volgekliederd waren. :( 

edit : die scène in Q & Q met de Chinese bandiet was ook in een bilbliotheek, hij scheurde de cover los van de Lucky Luke om er aan de achterkant chinese tekens op te schrijven.

Link naar reactie

Ik heb ooit als jobstudent voor Van Gansewinkel gewerkt, waarvoor ik enkele dagen papier en karton moest ophalen. Zo heb ik ooit een doos in de vuilkar gegooid en op "persen" geduwd, en deze bleek vol oude strips te zitten. Ik zag het pas toen de doos openscheurde door de pers.

Een dag later heb ik dit aan mijn broer verteld en hij heeft er dan inderdaad een nachtmerrie over gehad.

Link naar reactie
16 minuten geleden, Lestat zei:

Ik heb ooit als jobstudent voor Van Gansewinkel gewerkt, waarvoor ik enkele dagen papier en karton moest ophalen. Zo heb ik ooit een doos in de vuilkar gegooid en op "persen" geduwd, en deze bleek vol oude strips te zitten. Ik zag het pas toen de doos openscheurde door de pers.

 

Je kans gemist om de Oskar Schindler van de stripboeken te worden. :o

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...