Ga naar inhoud

Image Comics


niemand

Recommended Posts

2e229678ae87e85785575bbd6d1f589b.jpg

 

 

Creators Matt Fraction Avengers Vs. X-Men) and Chip Zdarsky (Monster Cops) deliver Sex Criminals to Image Comics in 2013.

The series follows two young lovers as they go on a crime spree filled with sex that makes time stand still, literally. In a world filled with lust and passion where the laws of time and space are as dubious as the laws of man and society.

Sex Criminals is sure to shake things up in thecomic industry when this on-going series hits shelves in 2013.

For more information on Image head over towww.imagecomics.com

Link naar reactie

net wat previews online gegooid op BF http://www.brokenfrontier.com/headlines/p/detail/image-comics-previews-for-december-5-2012

 

Ik vond I LOVE TROUBLE #1 er zo goed uitzien dat ik het dan maar (zucht) digitaal heb gelezen (van de uitgever) en een review van heb gemaakt.

 

prachtig artwork!

Redelijk doorsnee verhaal maar dat kan haast niet anders met eeen debuterend boekje

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Sex Criminals wil ik nog wel eens uitchecken. Ook al ben ik geen fan van Fraction.

 

Heb weinig van de man gelezen, alleen Fear Itself en dat was niet veel aan. Zijn Invincible Iron Man en Hawkeye worden wel lovend ontvangen.

Link naar reactie

Net op Comixology volgende reeks ontdekt: Point of Impact, waarvan net het derde deel uit is. De reeks is pas in oktober gestart en er zijn slechts vier delen voorzien. Spijtig want het ziet er goed uit. Waarschijnlijk komt hiervan dan ook een tpb uit na het verschijnen van het vierde deel (dat hoop ik toch). Op deze link vind je alvast een preview van het eerste deel: http://www.comicbook...review&id=13844

Deel vier komt uit in januari 2013.

 

Cover van het derde deel:

 

img120586.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

UMBRAL-TRAILER-PAGES-1-4fcdd.jpg

 

 

UMBRAL-TRAILER-PAGES-2-5e161.jpg

 

 

UMBRAL-TRAILER-PAGES-3-0cf8b.jpg

 

 

UMBRAL-TRAILER-PAGES-4-bd5f2.jpg

 

 

"THE DAY DAWNED TWICE" - A NEW DARK FANTASY FROM THE CREATORS OF WASTELAND! The young thief called Rascal witnesses the horrific murder of the royal family — now the world's dark legends will be relived, and only Rascal even knows it's happening!

Master worldbuilder ANTONY JOHNSTON (Dead Space, Daredevil) and his Wasteland co-creator CHRISTOPHER MITTEN (Batman, Criminal Macabre) bring you a new fantasy world rich in mythology, history, and blood! Extra-long first issue for the regular price of $2.99!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Image Comics Publisher Eric Stephenson: "We Want to Be Number One"

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=49889

 

image-comics-publisher-eric-stephenson-w

 

Mooi interview Spock! 

 

Image is sinds 2012 mij erg opgevallen. Ze timmeren natuurlijk al veel langer aan de weg, maar sinds een aantal jaren geleden verbazen ze mij bijna wekelijks. De ene topper na de andere verschijnt onder Image Comics. Alle grote namen willen voor hen werken. Ze doen iets heel erg goed daar. Helaas is dat wel ten koste gegaan van Vertigo....(:

Link naar reactie

Mooi interview Spock! 

 

Image is sinds 2012 mij erg opgevallen. Ze timmeren natuurlijk al veel langer aan de weg, maar sinds een aantal jaren geleden verbazen ze mij bijna wekelijks. De ene topper na de andere verschijnt onder Image Comics. Alle grote namen willen voor hen werken. Ze doen iets heel erg goed daar. Helaas is dat wel ten koste gegaan van Vertigo....(:

 

Daar zal DC zelf ook wel voor iets tussen zitten. Wildstorm stopgezet, Vertigo laten doodbloeden en alles zetten op cash koe de New 52.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Verdorie, ik dacht dat Chew al afgerond was maar het is blijkbaar nog een lopende reeks. Zijn er nog mensen die Chew lezen? Ik vind het met momenten super grappig maar heb een beetje schrik dat ze het te hard gaan uitmelken

 

ik dacht ook even dat het was afgelopen na HC 3, maar 't gaat nog verder blijkbaar. 6 tpbs ver, misschien zelfs al 7, dus 10 zal wel lukken zonder uitmelken.

En ja, zeker één van de betere reeksen!

Link naar reactie

ik dacht ook even dat het was afgelopen na HC 3, maar 't gaat nog verder blijkbaar. 6 tpbs ver, misschien zelfs al 7, dus 10 zal wel lukken zonder uitmelken.

En ja, zeker één van de betere reeksen!

 

Kan ook zijn dat het twaalf tpb's zullen zijn. Ik dacht dat hij 60 nummers wou, maar er zitten maar 5 nummers in één tpb. toch ? :)

Link naar reactie

James Robinson & J. Bone Invade Image with "The Saviors"

 

Tomas Ramirez loves life in his small town. His simple job as a gas station attendant leaves him with plenty of time to hang out at the local bar with his friends, watch the jets from the nearby military base and get high whenever he wants. Although Tomas doesn't want his life to change, what he sees one fateful night will forever alter his perceptions of the world, launching him into a conspiracy of alien invasion where he must take his harshest toke yet -- saving the world.

Interview met preview : http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=50049

 

 

 

saviors01-cover-008e9.jpg

Link naar reactie

De afgelopen jaren lijkt Image in een soort 'golden age' en als ik zie wat ze in 2014 van plan zijn dan denk ik dat ze Marvel en DC de oorlog echt verklaard hebben: http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=50171

 

Criminal en Incognito worden zelfs definitief overgenomen van Marvel's Icon. Sterker nog, superteam Brubaker-Phillips gaan alleen nog maar voor Image werken de komende vijf jaren. 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

STRACZYNSKI's APOCALYPSE AL Takes Upbeat Approach to the End of the World

http://www.newsarama.com/20196-straczynski-s-apocalypse-al-takes-upbeat-approach-to-the-end-of-the-world.html

 

 

JMS heeft veel op stapel staan bij Joe's Comics :

Joe's Comics was revived at Image Comics in 2013:

  • Ten Grand with Ben Templesmith (May 2013-present)
  • Sidekick with Tom Mandrake (July 2013-present)
  • Alone (scheduled for Spring 2014)
  • Protectors, Inc. (scheduled for November 2013)

apocalypse-al-02.jpg

Link naar reactie

Apocalypse Al zie ik al meer zitten dan Ten Grand. Het feit dat Templesmith zonder boe of ba stopte met Ten Grand heeft ook niet geholpen. ( http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=47726 misschien heeft Templesmith nu al van zich laten horen, ondertussen, ik weet het niet)

 

Ik dacht van wel, hij kon de druk niet meer aan of zo. Ik volg nu de serie Twilight Zone en de Nieuwe Terminator Salvation van Straczynski, zijn ook beide erg leuk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...