Ga naar inhoud

Lijstjes, Lijstjes, Lijstjes (Van 2013)


Timhardt

Recommended Posts

Prima lijstje. Heb er precies de helft van en zou er graag nog 2 a 3 van toevoegen aan de boekenplank. Het feit dat March zo'n prominente plek krijgt helpt ook mee. Wat een toppertje is dat en dan nog te bedenken dat er nog 2 delen aankomen! Alleen vond ik Gilbert Hernandez' Julio's Day net ietsje beter dan zijn Marble Season, maar goed...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tja dat Battling Boy erin staat bij CBR snap ik niets van, dat vond ik echt niet bijzonder. Young Avengers heb ik niet gelezen, maar kan ik me niet van voorstellen dat dit beter is dan veel andere boeken die ik wel heb gelezen zoals Mind MGMT bijvoorbeeld of The Property. Boxers & Sainst klinkt ook zeer boeiend.

 

March verdiend alle aandacht die het kan krijgen. Wat een toptitel is dat!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Uitzonderingen als The Walking Dead zijn zeer gewenst. Al is het om aan te tonen dat een 'indie' project nog altijd kan slagen en dat het schrijven/tekenen van goede verhalen gelukkig nog steeds genoeg kan zijn voor succes. 

 

Ik heb alleen Compendium 1 gelezen en twijfel tussen verder gaan in HC of Compendium 2 kopen. 

Link naar reactie

zeker kopen!

kijk, het gevaar schuilt om de hoek bij zo'n goedverkopende indie titel.

nu het eindelijk verkoopt, gewoon om zijn kwaliteit, heb je ook mensen die het gaan neersabelen om zijn verkoopcijfers, succes, zeker nu er ook een serie van loopt.

 

laat je echter niets wijsmaken: WD is wat betreft na 100 en zoveel issues nog steeds erg relevant. Wat zeg ik? Nog steeds één van de beste titels die je momenteel kan kopen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...