Ga naar inhoud

Onbekend Talent


Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Soms kom je al surfend op het internet een illustrator of tekenaar tegen die zich wel eens aan een strip mag wagen.

 

Ik ben benieuwd of jullie ook onbekend talent kennen.

 

Ik doe de aftrap:

 

Tamás Gáspár uit Budapest.

 

mother_in_law_by_tamasgaspar-d3hc274.jpgEllis_Island_by_TamasGaspar.jpg

Mooie lijnvoering heeft die mens. Zijn kleurgebruik is ook uitnodigend. Indien hij zijn tekeningen digitaal inkleurt dan weet hij tenminste ermee om te gaan.

 

 

Het doet me wat denken aan Massimo Carnevale.

Link naar reactie

Mestan spreek nie goe de vlaams vandaar. Verhaaltje is ooit gepubliceerd geworden op www.PulpdeLuxe.be zaliger.... Maar hij had ander werk in zijn schuif liggen dat jawadde was....

 

maar ik vond het wel een zéér verdienstelijke poging om Vlaams te spreken. Beter dan de gemiddelde vlaming Frans spreekt hoor.

Link naar reactie

Ach over smaak moeten me maar niet twisten. Zo zijn er heel volksstammen die naar bagger als The Voice kijken. :lol:

 

Ik weet niet wat de voice met mijn mening over een of andere hongaar te maken heeft.

Het lijkt op die oude ansichtkaarten met getekende strandtafereeltjes en op het zigeunermeisje met een traantje (of was dat een knaapje) En nee, als ik die vergelijking maak niet antwoorden dat ik die prentjes ken, die kent iedereen zonder het te willen....

Maar zeker smaken verschillen. Gelukkig maar.

Link naar reactie
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...