Snow Leopard Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Soms kom je al surfend op het internet een illustrator of tekenaar tegen die zich wel eens aan een strip mag wagen. Ik ben benieuwd of jullie ook onbekend talent kennen. Ik doe de aftrap: Tamás Gáspár uit Budapest. Quote Link to comment
Suske Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Het doet mij wat denken aan Séverin. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Kool Thing Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Van Mestan Takin had ik graag nieuw werk gezien. Man, wat lager er schoon dinges in zijn lade en op zijn bureau.... maar ja de man is nu romanschrijver geworden. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
retep Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Is die vertaling een beetje goed uit de verf gekomen ? Quote Link to comment
Olsimar Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Is die vertaling een beetje goed uit de verf gekomen ? Quote Link to comment
Kool Thing Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Mestan spreek nie goe de vlaams vandaar. Verhaaltje is ooit gepubliceerd geworden op www.PulpdeLuxe.be zaliger.... Maar hij had ander werk in zijn schuif liggen dat jawadde was.... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Soms kom je al surfend op het internet een illustrator of tekenaar tegen die zich wel eens aan een strip mag wagen. Ik ben benieuwd of jullie ook onbekend talent kennen. Ik doe de aftrap: Tamás Gáspár uit Budapest. Mooie lijnvoering heeft die mens. Zijn kleurgebruik is ook uitnodigend. Indien hij zijn tekeningen digitaal inkleurt dan weet hij tenminste ermee om te gaan. Het doet me wat denken aan Massimo Carnevale. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Mooie lijnvoering heeft die mens. Zijn kleurgebruik is ook uitnodigend. Indien hij zijn tekeningen digitaal inkleurt dan weet hij tenminste ermee om te gaan. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat hij de nieuwste Wacom Cintiq 24 HD in combinatie met Painter gebruikt maar zeker weten doe ik het niet. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Volgens mij heb ik ergens gelezen dat hij de nieuwste Wacom Cintiq 24 HD in combinatie met Painter gebruikt maar zeker weten doe ik het niet. Painter always does the job... Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Painter always does the job... Maar vooral in combinatie met die Cintiq. Kost ruim 2200 euro dus ik moet nog even doorsparen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Tenzij je met een Pentel penseelstift overweg kunt, scanner hebt en ergens een Painterversie downloadt... Quote Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Joelle Jones! Die mogen ze van mij meer werk geven aan populaire reeksen Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Tenzij je met een Pentel penseelstift overweg kunt, scanner hebt en ergens een Painterversie downloadt... Ik heb pas geleden een workshop gevolgd van Sigfried Woldhek (http://woldhek.nl), politiek tekenaar hier in Nederland. Unieke ervaring en zonder computer !! Alleen jammer dat hij strips niets vond. Quote Link to comment
Geinz Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 een vriend van me: bjorn bossu. check it out op facebook: Quote Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 wow knap! Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
striphooligan Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Tot nu toe veel onbekends gezien, maar talent nee voor mij niet echt. Er zijn veel onbekende talenten (nee ik ga niet posten al vind ik dit draadje best wel vermakelijk) Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Joelle Jones! Die mogen ze van mij meer werk geven aan populaire reeksen Holy guacamole... Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Tot nu toe veel onbekends gezien, maar talent nee voor mij niet echt. Er zijn veel onbekende talenten (nee ik ga niet posten al vind ik dit draadje best wel vermakelijk) Ach over smaak moeten we maar niet twisten. Zo zijn er heel volksstammen die naar bagger als The Voice kijken. Quote Link to comment
Guest Natte aap Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Mestan spreek nie goe de vlaams vandaar. Verhaaltje is ooit gepubliceerd geworden op www.PulpdeLuxe.be zaliger.... Maar hij had ander werk in zijn schuif liggen dat jawadde was.... maar ik vond het wel een zéér verdienstelijke poging om Vlaams te spreken. Beter dan de gemiddelde vlaming Frans spreekt hoor. Quote Link to comment
Lav Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Tot nu toe veel onbekends gezien, maar talent nee voor mij niet echt. Er zijn veel onbekende talenten (nee ik ga niet posten al vind ik dit draadje best wel vermakelijk) ja zo is het wel gemakkelijk Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
striphooligan Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Ach over smaak moeten me maar niet twisten. Zo zijn er heel volksstammen die naar bagger als The Voice kijken. Ik weet niet wat de voice met mijn mening over een of andere hongaar te maken heeft. Het lijkt op die oude ansichtkaarten met getekende strandtafereeltjes en op het zigeunermeisje met een traantje (of was dat een knaapje) En nee, als ik die vergelijking maak niet antwoorden dat ik die prentjes ken, die kent iedereen zonder het te willen.... Maar zeker smaken verschillen. Gelukkig maar. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 Maar zeker smaken verschillen. Gelukkig maar. Klopt, maar nu maak je me wel heel nieuwsgierig naar jouw smaak. Ps. die Hongaar maakt ook ander werk: Quote Link to comment
striphooligan Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Klopt, maar nu maak je me wel heel nieuwsgierig naar jouw smaak. Ps. die Hongaar maakt ook ander werk: ziet er al beter uit Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 5, 2012 Author Share Posted December 5, 2012 ziet er al beter uit Oef, saved by the bell. Ik was even bang dat me in maart de toegang ontzegd werd op de Betuwse Stripbeurs. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 Frans Mensink (gewoon uit Nederland) Quote Link to comment
striphooligan Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 @ snow leopard: in maart sta je voor een gesloten deur, maar 6 en 7 april ben je van harte welkom Quote Link to comment
Snow Leopard Posted December 6, 2012 Author Share Posted December 6, 2012 @ snow leopard: in maart sta je voor een gesloten deur, maar 6 en 7 april ben je van harte welkom Als ik in maart voor de deur sta ben ik in ieder de geval de 1e Quote Link to comment
Yncke Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Niet helemaal volgens de regels, aangezien Aimee Duncan al bezig is met strips, maar oh wat hoop ik dat Zugzwang ooit eens echt een strip wordt: Quote yncke.be Link to comment
ivo Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Wel leuk, die Aimee Duncan. Krijg al goesting om al dat gepotlood met mijn penseelstiftje aan te vallen.. . Joelle Jones is ook fantastisch. Bijvoorbeeld dit: Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Snow Leopard Posted December 8, 2012 Author Share Posted December 8, 2012 Joelle Jones is ook fantastisch. Helemaal mee eens. Inderdaad een veelzijdig talent. Maar zit ze niet al in de comic-business? Quote Link to comment
Yncke Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Wel leuk, die Aimee Duncan. Krijg al goesting om al dat gepotlood met mijn penseelstiftje aan te vallen.. Ik was je voor. Quote yncke.be Link to comment
ivo Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Ik was je voor. Mmh, ik ga de uitdaging aan denk ik :-). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Dr. Benway Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Ik zag gisteren bij het programma Sarah's Barbaren de franse kunstenares Ciou. Die zou van mij ook wel eens een stripje mogen maken. http://ciou.eu/ Quote marcelherms.nl Link to comment
ivo Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Hm... beetje arty farty... Eerder iets om aan de muur te hangen denk ik. Tijdschriften als Plots, Parsifal, ... enz. plaatsten nu en dan dergelijke kreatieve uitspattingen die in een grafisch magazine niet zouden misstaan, maar niet in een stripmagazine. Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Snow Leopard Posted December 10, 2012 Author Share Posted December 10, 2012 Hm... beetje arty farty... Eerder iets om aan de muur te hangen denk ik. Tijdschriften als Plots, Parsifal, ... enz. plaatsten nu en dan dergelijke kreatieve uitspattingen die in een grafisch magazine niet zouden misstaan, maar niet in een stripmagazine. Ik heb hetzelfde. Ik zie er meer een wandkleed in voor een vakantiehuis op Ibiza. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 28, 2014 Author Share Posted October 28, 2014 Daniela Uhlig Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Andrew Spalding Quote Link to comment
shakeitupguy Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Daniela Uhlig Haar heb ik gezien in Parijs verleden jaar en een prachtig illustratieboek van haar gekocht. Misschien eens vragen voor op FACTS.. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 Haar heb ik gezien in Parijs verleden jaar en een prachtig illustratieboek van haar gekocht. Misschien eens vragen voor op FACTS.. Graag !!! Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 29, 2014 Author Share Posted October 29, 2014 James Jean Quote Link to comment
Recommended Posts