Ga naar inhoud

De Gouden 11


Kudos

Recommended Posts

Helaas, Kudos, in een toch niet al te zware poule toch nog vierde geworden. Ik vind dat Anderlecht wel veel wedstrijden goed heeft gespeeld, maar het zat niet mee.

Ajax toch nog derde, veelal slecht gespeeld (behalve tegen City en Dortmund uit), weliswaar in de allerzwaarste poule, dus dan is derde ook het hoogst haalbare.

 

Trieste constatering: Benelux alleen nog vertegenwoordigd na winter in B-toernooi met Ajax en Genk :o

Link naar reactie

Gisteren als Clubsupporter hopelijk het dieptepunt gezien. De keeper van de tegenpartij had een bilverrekking en kon echt niet meer lopen en springen. Alle wissels waren de laatste 20 minuten opgebruikt, en toch slaagde Club er maar in om 1 keer te schieten binnen het kader.... 95% van de spelers zijn momenteel een schim van wie ze vorig jaar waren bij Club of bij hun vorige ploeg. Ongelofelijk....

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gast Kameraad Mauser

Volgend jaar... sponsor Belfius houdt het precies ook voor bekeken.

 

Uitsluitend 'om economische redenen' ? ? ?

Een gangsterbende die een stel pottenstampers maffiageld toestopt...

 

De losers.

Link naar reactie

Naar die verstandige vlaming ? Hij stond gewoon achter me in een dedi rij. Nu hiep het dat hij geen fan was van Standard want dan slaat zo'n praatje gelijk dood. We spraken over Club Brugge (ieder jaar weer, wordt het een Club jaar ?), Genk en Zulte W. Zou een schade wezen wanneer zo'n caféploeg kampioen zou worden. Net zo'n schande als dat belachelijke poule systeem.....

Link naar reactie

Over dat poule systeem hebben velen hun bedenkigen, ik ook.

 

Voor de rest volg ik je niet zo in je redenering.

Waarom moet het absoluut een grote ploeg zijn die kampioen speelt , waarom persé Club Brugge of Anderlecht???

 

Ik vind het net goed dat er  andere zich ploegen komen mengen in de titelstrijd, dan kan alleen de competitie(geest) ten goede komen.

Anders is de spanning ver te zoeken en dreigt het vlug een makke bedoening te worden.

 

Schade, afgang...  grote woorden. Genk of Zulte Waregem kampioen?

't Is teken dat ze 't verdiend hebben, 'caféploeg' of niet!

 

In al die grote ploegen worden de spelers royaal betaald. Bij grote matchen krijgen ze 'r een vette premie bovenop.

Misschien de zaken eens omdraaien?

Bij verlies de premie van hun royaal loon afhouden... 

Ze zouden, zonder twijfel,  meer gemotiveerd zijn om beter te presteren. 't Is maar een ideetje. :e012:

 

 

icon_1drink011.gif

Link naar reactie

Schade = schande. Ik vind dat een kampioen het visitekaartje is van de nationale comptitie. Hierbij zijn de volgende zaken van belang: traditie, stadion, organisatie, geld, continuiteit, spelersmateriaal, internationale ervaring etc. Ik heb niets tegen Zulte Waregem maar ik denk niet dat ze iets te zoeken hebben in de champions league.Zulte Waregem-Bayern Munchen ? Zulte Waregem-Manchester United, Zulte Waregem- Barcelona, dat worden slachtpartijen !

 

Stadion Zulte

 

565-520be4afac08eae1d9a74f42212e7def.jpg

 

 

 

Stadion waar men wel een Champions League voetbal speelt  

 

barcacampnou.jpg

Link naar reactie

Waar is de tijd ... SV Waregem verslaat AC Milan (

 )

Waregem zou zijn wedstrijden spelen in het nieuwe stadium van Gent

 

 

Natuurlijk hoop ik echt dat Waregem de CL niet speelt. Het is niet goed voor ons coëfficient, en het is Waregem niet. Zij profileren zich als opleidings- en doorstromingscentrum. De halve ploeg zal leeggekocht worden...

 

Rc Genk vind ik intussen wel al een vaste waarde geworden. Ze hebben het voorbije decennium al meer prijzen gepakt dan mijn Clubje...

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ach, 25-30 jaar geleden.....  Antwerp speelt de UEFA finale net als  AZ en Twente nog langer geleden. De tijd dat een europees onderdeurtje ver kon komen in een euro toernooi is al lang voorbij.

 

 

 

Kijk eens naar de best presterende ploegen in Europa: de clubs met de beste stadions, spelend in de sterkste competities, grootste aanhang, beste organisatie, omvangrijkste begroting.......

 

Julie hebben nu toch weer voor het eerst een Cahmpion league plek zonder voorronde ? Dat gaat Zult W echt wel verkloten met alleen maar nederlagen.

Link naar reactie

Julie hebben nu toch weer voor het eerst een Cahmpion league plek zonder voorronde ? Dat gaat Zult W echt wel verkloten met alleen maar nederlagen.

 

 

Zie de rest van mijn vorige post: Je hebt volledig gelijk.

 

 

 

Want als Anderlecht kampioen wordt, heeft België volgend jaar de nieuwe Champions Leaguewinnaar in huis?

Link naar reactie

Want als Anderlecht kampioen wordt, heeft België volgend jaar de nieuwe Champions Leaguewinnaar in huis?

 

Dat denk ik niet maar er bestaat wel kans dat Anderlecht, Club of Standard overwinteren in Europa, of in de Champ league of in de Uefa league. Wanneer Zulte W alles verliest heeft dat ook gevolgen voor alle Belgische clubs in de toekomst.  We hebben dat ook in NL gehad, midden jaren 90 deden de NL clubs het goed in Europa. De tweede plek in de competitie gaf ook recht op rechtstreeks de Champ. league, dat hebben we geweten Heerenveen en Willem II haalden allebei 2 uit 18 en de volgende jaren minder NL clubs in het europees voetbal.

Link naar reactie

Tja, de UEFA league is prima voor teams als Zulte, AZ, Twente, Vitesse. Men treft daar de oost europese, duitse en engelse subtoppers. De Champions is een tikje hoger. Austria Wien, Sparta praag is toch iets anders dan Real Madrid, Man United en Bayern. Als Zulte W (ik gun het ze best hoor) kampioen worden dan hebben ze geen enkele kans, als ze tweede worden kunnen ze wellicht met wat gelukt de UEFA league groepsfase overleven....

 

Mijn eigen clubje (FC Utrecht) is ook een subtopper die af en toe de beker wint. Dan winnen ze wel eens een eerste en tweede ronde van Strum Graz, Dinamo Zagred ed. Dan komt Real Madrid langs en dan is het gewoon over......

Link naar reactie

Tja, de UEFA league is prima voor teams als Zulte, AZ, Twente, Vitesse.

 

Je mag daar Anderlecht en co ook bijzetten hoor. Alsof die meer kans maken tegen Real, Bayern en United. Het bereiken van de groepsfase van de Champions League is voor die ploegen puur een financiële doelstelling, want sportief hebben ze er geen van allen baat bij.

Link naar reactie

1-1.......

 

Zo superieur was de eerste helft, zo ontstellend zwak was de tweede. Je zou haast denken dat de trainer gevraagd heeft om anders te spelen... Het vergt de laatste jaren echt veel moed en doorzettingsvermogen om supporter van Club te zijn.

 

ik ga 100% akkoord met onderstaande analyse: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130414_00540787

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Het vergt de laatste jaren echt veel moed en doorzettingsvermogen om supporter van Club te zijn.

 

Sorry hoor, maar dat vind ik om te lachen. Club is en blijft een grootmacht in het Belgische voetbal die heel regelmatig wint, ook al pakt het al jaren geen platte prijs.

 

Leef je eens in in de leefwereld van een supporter van een kleinere club, waar veel minder vaak gewonnen wordt! Daar vind je nauwelijks successupporters hoor, tenzij we tegen Anderlecht of Club Brugge spelen, dan stikt ons stadion er ineens van :e007::ph34r:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...