Jim Beta Posted January 5 Posted January 5 In Een Paar Zinnen * Wanneer Brunhilde moet trouwen met de neef van Ijzersnavel besluit hij ze te ontvoeren om ze voor zichzelf te hebben. * Een heks die verliefd is op Ijzersnavel en een liefdesdrankje. * Een ophaalbrug en valhek. * Een plan om Brunhilde te vinden waar veel bij gezongen word. * Een toernooi om Brunhildes hart te winnen. https://www.deleesplaneet.be/strips/ijzersnavel/ijzersnavel-special/het-komplot-van-ijzersnavel Air 1 Quote
Madam Kito Posted January 5 Posted January 5 Ik heb daar een paar albums van liggen, 35 jaar geleden gekocht. Toen vond ik die alvast heel leuk om te lezen. Heel goed gedocumenteerd ook. Helaas zijn ze niet allemaal vertaald geweest. Dit had ik bvb graag in vertaling gelezen: De auteur werkte op zijn 'Vlaams'. Hij publiceerde aan de lopende band Jim Beta and Lestat 2 Quote
Jim Beta Posted January 5 Author Posted January 5 34 minuten geleden, TDPB zei: Ik heb daar een paar albums van liggen, 35 jaar geleden gekocht. Toen vond ik die alvast heel leuk om te lezen. Heel goed gedocumenteerd ook. Helaas zijn ze niet allemaal vertaald geweest. Dit had ik bvb graag in vertaling gelezen: De auteur werkte op zijn 'Vlaams'. Hij publiceerde aan de lopende band Was inderdaad een goed album en veel weetjes van in die tijd weerspiegeld in de strip Quote
cinco Posted January 5 Posted January 5 3 uren geleden, Jim Beta zei: De cover doet me denken aan: BobFish and Jim Beta 2 Quote
Lestat Posted January 8 Posted January 8 Op 5/1/2024 om 14:45, TDPB zei: Ik heb daar een paar albums van liggen, 35 jaar geleden gekocht. Toen vond ik die alvast heel leuk om te lezen. Heel goed gedocumenteerd ook. Helaas zijn ze niet allemaal vertaald geweest. Dit had ik bvb graag in vertaling gelezen: De auteur werkte op zijn 'Vlaams'. Hij publiceerde aan de lopende band Owla, die had ik nog niet voor mijn Bruggecollectie! Dus al hartelijk dank om dit hier te posten Jim Beta 1 Quote
Recommended Posts