Ga naar inhoud

Online Uitverkoopjes


Recommended Posts

Vaak staan er online aanbiedingen die te mooi lijken om waar te zijn. Maar toch echt waar zijn en je vele euro's kunnen besparen. Volgens mij is er nog geen draadje als deze, dus laten we hier interessante aanbiedingen zetten voor spotprijsjes. Zoals....

Op amazon.de kun je veel heel veel omnibussen van DC op dit moment voor een prikkie kopen bij The Book Depository.

bijvoorbeeld:
Animal Man Omnibus €10
Teen Titans €14
Invisibles €45
Sandman €36
Golden Age Superman €26
House of Secrets €27

Etc etc.... Haast je zou ik zeggen. Deze boeken zijn allemaal oversized comics formaat en hebben tussen 750-1500 pagina's. Zie hier een hele lijst zoals die op het CBR forum zijn geplaatst.

http://forums.comicbookresources.com/showthread.php?450034-The-DC-amp-Vertigo-Hardcover-Thread-(Absolutes-Omnibuses-Deluxes-amp-more)-PART-2&p=18083250&viewfull=1#post18083250

Link naar reactie

Voor het gemak een lijstje... Tevens zijn er nog een aantal andere dan DC titels heel interessant.

 
Animal Man Omnibus €9,61 (normaal $75)
 
House of Secrets Omnibus €26,46 (normaal $75)
 
The Sandman Omnibus vol. 1 €36,09 (normaal $150)
 
DC New 52 Villains Omnibus €32,50 (normaal $150)
 
52 Omnibus €36,09 (normaal $150)
 
The Death and Return of Superman Omnibus €26,46 (normaal $100)
 
Silver Age Green Lantern Omnibus vol. 1 €24,05 (normaal $75)
 
Hawkman Omnibus €32,50 (normaal $75)
 
Ook niet DC boeken:
 
Hellboy Library Edition vol. 1 €12,01 (normaal $50)
 
The Boys Definitive Edition €14,42 (normaal $75)
 
The Sword Deluxe Edition €26,46 (normaal $100)
Link naar reactie

Verzending is 3 euro per boek. Overigens kan je ook met de amazon.com en amazon.co.uk inloggegevens inloggen. Is allemaal hetzelfde :)

 

Check ook:

 

Fear Agent Library Edition vol. 1 €18,06 (normaal $50)

http://www.amazon.de/Fear-Agent-Library-Edition-Vol/dp/1616550058/ref=aag_m_pw_dp?ie=UTF8&m=A2O0NLZPCZ5AO5

 

M.i. toch wel het beste boek samen met de 3 Vertigo omnibussen en Hellboy LE.

Link naar reactie

Als jij'r geen commissie op krijgt, dan wel iemand anders. De links eindigen allemaal op hetzelfde:

 

"ref=aag_m_pw_dp?ie=UTF8&m=A2O0NLZPCZ5AO5" wat verwijst naar een referentie waarvan het om m (member) "A2O0NLZPCZ5AO5" gaat.

 

Ik ken het systeem, omdat ook ik als referentie dien (niet voor Amazon, maar zustermaatschappijen), maar wel steeds aangeef dat ik er een commissie op krijg.

 

Dat zal gewoon de code van The Book Depository zijn, die als marketplace seller op amazon verkoopt. Ik heb al die links zelf aangemaakt en dat kostte aardig wat tijd, maar goed gelukkig zijn anderen wel blij met de moeite.

Link naar reactie

The Manara Library vol. 1 €14,07 (normaal $60)

http://www.bookdepository.co.uk/Manara-Library:-1-Milo-Manara/9781595827821?selectCurrency=EUR

 

Hierin zijn "Indian Summer" met Hugo Pratt en "Paper Man" gebundeld.

 

Ik snap niet goed waarom die dan via de duitse amazon goedkoper is dan thebookdepository.co.uk zelf wanneer dat blijkbaar de verkoper is

 

Ze zijn lekker bezig. Had ook al van iemand begrepen dat die op de website van BD Colossal Conan had gekocht voor £29,99 (normaal $150). Het zou me niets verbazen als maandag iemand ontslag krijgt daar ;)

Link naar reactie

De prijzen lijken zo goed als allemaal weer terug naar een normale prijs te zijn gegaan. Hopelijk zullen ze alle bestellingen gewoon gaan uitleveren en het niet als een "foutje bedankt" afdoen. Maandag zullen we meer weten denk ik.

 

Voor degenen die nog geld over hebben na deze crazy sale.... The Book Depository heeft weer z'n jaarlijkse Spread the Love actie. 10% korting.... (tot 24 februari geldig)

 

http://www.bookdepository.com/Referafriend/

Link naar reactie

Ik ontving ook net de medeling dat mijn order geannuleerd is. Ik vraag me af of dat wel wettelijk is, of gelden er in Duitsland daarvoor andere regels? Als ze het aan die prijs aanbieden, moeten ze het bij mijn weten ook aan die prijs verkopen. Ongeacht het nu om een fout gaat of niet, ze moeten die fout maar niet maken.

Link naar reactie

Ik ontving ook net de medeling dat mijn order geannuleerd is. Ik vraag me af of dat wel wettelijk is, of gelden er in Duitsland daarvoor andere regels? Als ze het aan die prijs aanbieden, moeten ze het bij mijn weten ook aan die prijs verkopen. Ongeacht het nu om een fout gaat of niet, ze moeten die fout maar niet maken.

 

 

Ik dacht dat zolang er geen geld van je rekening werd afgehaald dat er dan geen probleem is en ook als het zeer duidelijk is dat het een fout was, een paar jaar geleden gebeurde zoiets ook bij een reisbureau en kwam dat op het nieuws, ik weet wel niet of het in Duitsland ook zo is. Ik ga in ieder geval geen klacht indienen want ik had het met mijn vader zijn account besteld

Link naar reactie

Ik denk het ja. Vroeger kreeg je daar op pre-orders ook 25% korting. Nu nog maar 10%....

 

Dat is allemaal beginnen veranderen toen ze werden overgenomen door Amazon. Momenteel liggen de prijzen ook bijna gelijk aan die van Amazon, terwijl ze daarvoor altijd goedkoper waren.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • 1 month later...

Cheap Comics houdt een sping cleaning.

 

Persoonlijk vind ik het eerder een Marvel dump... Maar kom, voor de Marvelliefhebbers zitten er vast wel goeie titels tussen. (Voor mij eigenlijk ook, maar een mens moet keuzes maken).

 

-  ULTIMATE SPIDER-MAN OMNIBUS HC van 99.99 voor 29,50 !!!

-  MARVEL NOW PREM HC’S  van 24.99 voor 9,99 of 12,50

-  DAREDEVIL BY WAID PREM HC’S vanaf 8,50

-  BLACK WIDOW AND MARVEL GIRLS GN TP van 14.99 voor 3,99

-  CASTLE HC s vanaf 7,50  !!!

-  UNCANNY X-FORCE PREM HC’S vanaf 8,50

-  MODELS INC GN TP van 14.99 voor 3,99

-  INCREDIBLE HULKS TP PLANET SAVAGE van 15.99 voor 6,50

-  PUNISHER TP FRANKEN-CASTLE van 34,99 voor 15,00

-  AVENGERS CROSSING OMNIBUS HC van 99.99 voor 35,00 !!!

-  THUNDERBOLTS CLASSIC TP VOL 01 van 29,99 voor 12,50  !!!

-  SPIDER-MAN COMPLETE BEN REILLY EPIC TP BOOKS  van 39.99 voor 17,50

 -  WOVERINE AND X-MEN BY AARON PREM HC’S vanaf 7,50

-  CASANOVA HC’S vanaf  5,99

-  MARVEL INDEX TP’S  vanaf 5,99 !!!

-  MARVEL ESSENTIALS vanaf 3,99 !!!

Link naar reactie

Kan iemand me vertellen of dit dan ook volledige runs zijn?

 

https://www.archonia.com/comicshop/en/article/184138/avengers+by+brian+michael+bendis+prem+hc+value+pack+%28vol+1+to+5%29/

 

https://www.archonia.com/comicshop/en/article/188036/thor+by+j+michael+straczynski+tp+value+pack/

 

Ik begin ook weer rond te kijken om wat Marvel te kopen. 't Is dan wel slecht voor mijn zichtrekening, maar soit...

Link naar reactie

Kan iemand me vertellen of dit dan ook volledige runs zijn?

 

https://www.archonia.com/comicshop/en/article/184138/avengers+by+brian+michael+bendis+prem+hc+value+pack+%28vol+1+to+5%29/

 

https://www.archonia.com/comicshop/en/article/188036/thor+by+j+michael+straczynski+tp+value+pack/

 

Ik begin ook weer rond te kijken om wat Marvel te kopen. 't Is dan wel slecht voor mijn zichtrekening, maar soit...

Van die eerste zou dat wel kunnen, maar wellicht is dat van na de hernummering die volgde op Siege, dus of je er ook uit wijs zal kunnen?

Die 2e is wellicht wel alles door JMS, maar daarmee is't verhaal niet compleet. Just Koen?

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik heb toch weer een hele hoop leuke dingen kunnen vinden in de promo's van cheap-comics. Niet zo veel marvel maar best wel wat vertigo en image. Het is wel een halve dag zoeken maar het loont de moeite. En je krijgt nog eens een gratis boek ook; (in mijn geval is dat altijd pure miserie en volgende keer ga ik gewoon geen gratis boek meer nemen, ik gooi ze toch maar weg, maar goed, een gekregen paard mag je niet in de bek kijken en Chris is de aardigheid zelve en probeert ook alleen maar goed te doen, dus niets dan respect en luurv for the man) In elk geval doe ik daar meestal wel mijn dubbel maandbudget in 1 bestelling op :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...