Jump to content

Nieuwe Forum Thema's

Bonte

Recommended Posts

Posted

Ik probeer nu enkele nieuwe skins of thema's uit voor het forum, links onderaan naast de taal kun je een ander thema uitkiezen. Momenteel is dat het Unlimited thema, bijna hetzelfde als nu maar je kunt met het verfkwastje een ander kleurtje geven aan het forum.

Guest Kontiki
Posted

Ik heb hier een zwaar probleem mee. Bij het scrollen flitsen witte lijnen door mijn scherm. Dat kleurverloop wordt echt niet goed ingeladen.

Guest Kontiki
Posted

Op deze computer met de voorlaatste versie van Windows.

Bedankt dat je het hebt hersteld, nu gene problemen meer.

Posted

Tof met die striptekeningen in de header, nu!

Yep, nu nog die tekening van Steven Dupré terugvinden die hij speciaal voor het forum heeft gemaakt in een ver verleden. :mellow:

Na een tijdje gaan die promotionele tekeningen vervangen worden, door speciale ontwerpen zoals die van Steven of tijdelijk door andere covers. Voorstellen zijn welkom.

Posted

Het juiste kleurtje kiezen geeft al een hele verbetering. Maar er blijft toch nog wel veel wit over.

Een laatste thema zonder wit, no more white space. ;)

Memory, zacht voor de ogen en ik ben nog aan het opzoeken om wat extra plaats te winnen door aantal posts en ledengroep te verwijderen onder de avatar.

Posted

Ik was al blij toen ik het las, maar stel jammer genoeg vast dat er bij mij toch nog altijd even veel wit is als bij het IPB unlimited thema.

Posted

Inderdaad, het is een thema met 50 tinten bruin, geen wit te zien behalve bij het invoeren van tekst. Staat je scherm niet veel te helder?

Schermafbeelding 2012-12-10 om 15.22.00.png

Posted

Ah ja, als ik het naar mijn gewone monitor sleep, heeft het inderdaad een licht tintje. Op het scherm van mijn laptop is dat niet te merken.

Posted

Zie je graag een donkere skin met witte letters? Ik niet maar ieder z'n goesting hé, ik zoek nu iets met meer kleur in de achtergrond maar dat is moeilijk zonder enorm kitsch te worden.

zoiets misschien? Heb ik eventueel voorradig in groen, blauw en rood.

Rb0kp.png

Posted

Hm, ik begrijp. Iets meer nog maar niet te donker, die skin kan ik niet gebruiken omdat het speciaal voor "Invision Modding" gemaakt is.

"Executive" is het enige wat ik gevonden heb die dit heeft en nog mooi is al past het niet helemaal qua sfeer, de rest is te kitscherig of niet voor deze versie van het forum.

"Executive" dus voor heldere beeldschermen. :)

Posted

Een laatste thema die wel in de smaak zal vallen denk ik, nadat ik wat overbodige franje's heb weggenomen is het een cleane rustige layout geworden.

Soc 3.3.4

Posted

ja, vooral de dropdown onder "meer" is anders dan de andere layouts die gewoon knoppen gebruiken, voor de rest werkt het ongeveer hetzelfde.