Frodo De Decker Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Dag beste repers, Sommigen onder jullie hebben het misschien al ergens zien passeren. Momenteel loopt er een crowdfundingcampagne om het eerste lange avontuur van De Ridder te financieren. Het verhaal gaat 'Heer Donkerduister' heten, op de crowdfunding pagina kan je al een preview lezen. Je moet natuurlijk niet meedoen voor mijn 'schoon ogen' Doordat de campagne zo'n succes is (we zitten al 266%!) krijgt iedereen die meedoet bovenop zijn bestelling allerlei exclusieve extra's zoals: een bladwijzer, een Ex-libris op A4 formaat, een pdf met het maakproces (schetsen, storyboard...) en stickers van De Ridder. Een kans die je dus absoluut niet wil missen. Je kan nu nog meedoen. Dit is de link: www.ulule.com/heer-donkerduister/ Alvast bedankt voor de steun! fantasiooo, Jos Van Brussel and Lestat 3 Quote
Jos Van Brussel Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Al lang ingetekend, Frodo. Veel succes! Frodo De Decker 1 Quote
Frodo De Decker Posted June 3, 2024 Author Posted June 3, 2024 10 minuten geleden, Jos Van Brussel zei: Al lang ingetekend, Frodo. Veel succes! Heel erg bedankt, Jos! Jos Van Brussel 1 Quote
Gilles Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Dat staat al vanaf de start in het crowdfunding-topic. Quote
Frodo De Decker Posted June 3, 2024 Author Posted June 3, 2024 37 minuten geleden, Gilles zei: Dat staat al vanaf de start in het crowdfunding-topic. Oei, dat heb ik gemist Gilles and Stem Franquin naar de finale 2 Quote
Air Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 https://nl.ulule.com/heer-donkerduister/ ik probeer te helpen Quote .
Recommended Posts