Ga naar inhoud

Jommekesdag


Recommended Posts

Mijn zoontje van 4 alweer is gek van de strips. ik moet er elke avond wat uit voorlezen. ik geef voorlopig voorkeur aan de eerste pakweg 150 titels. Titels waarmee ik ook groot ben geworden. Gewelige trip down memory lane. Ik weet ook gewoon alles nog, zo stuk heb ik die vroeger gelezen. Alleen van het paradijseiland herinnerde ik me echt niets. Nochtans las ik die ook verscheidene keren. Zeer raar.

 

Back on topic: de jommekesdag gaat dit jaar in juli in gent door. Mijn zoontje zag de affiche en wilde er dadelijk naartoe. Iemand ervaringen met de jommekesdag? de moeite?

Link naar reactie
  • 1 month later...

Afgaande op het reclamefilmpje van vorig jaar kan dat voor een vierjarige alleen maar een leuke dag worden. Voor de papa daarentegen....

 

 

Ik weet niet...ik ben veel en heel graag met mijn zoontje bezig. Ik lees hem al een tijdje jommeke voor en sinds kort ook wizard of oz en hij vind het geweldig.

 

Het filmpje ziet er wel cool uit, maar ik dacht ik vraag het hier eens voor een echte ervaring...

Link naar reactie

Voor de vijfde editie van de Jommekesdag op zondag 6 juli kiest uitgeverij Ballon Media, in samenwerking met Goosebumps, voor een nieuwe locatie: de Ghelamco Arena Gent, het modernste voetbalstadion van het land.

In de immense rondgang van de nieuwe voetbaltempel pakt dit grootse gezinsevenement opnieuw uit met activiteiten die stuk voor stuk inspelen op de belevenissen van de populaire stripheld.

Highlights? Een Happy Picknick op de tonen van de Choco Gang, bananenvangen en andere klassiekers en een 3D-scan van jezelf als Jommeke-personage.

Meer weten?

- Lees het persbericht;
- Bekijk het televisiespotje;
- Overloop het programma op www.jommeke.be.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...