Ga naar inhoud

Eden Its An Endless World


Timhardt

Recommended Posts

  • 5 years later...

Begonnen met 'Eden - It's an endless world ' te lezen.  Wist niet dat een wereldwijde pandemie hier zo centraal in staat. Wat een toeval...

Als er iemand me een tip kan geven waar ik de laatste, nooit gepubliceerde volumes in het Engels kan downloaden, stuur me eventueel een pm.

3A7FB0FE-A21C-462F-9C7B-6D4096DA3B00.jpeg

CB84B5E9-A349-4784-98AD-22731756EA46.jpeg

Link naar reactie
15 minuten geleden, linthout zei:

En die zijn wel legaal zeker! HAHAHAHA

 

Tuurlijk niet, Willy. 😉 Plaaggeest ! 🤪
Maar wat moet een mens... als de uitgever het zelf niet meer wil of kan... 
Allé... Heb een bestelling voor de ontbrekende delen gedaan.  Ben benieuwd.  Voor de 4 delen in Canada te laten drukken en verzenden kom ik op nog geen €25.  Normaal gezien zou ik de ontbrekende delen voor 8 mei moeten ontvangen en die zouden er zo moeten uitzien :

 

eYcVHL2.jpg

Link naar reactie
32 minuten geleden, Eemis zei:

Allé... Heb een bestelling voor de ontbrekende delen gedaan.  Ben benieuwd.  Voor de 4 delen in Canada te laten drukken en verzenden kom ik op nog geen €25.  Normaal gezien zou ik de ontbrekende delen voor 8 mei moeten ontvangen en die zouden er zo moeten uitzien

Jij zou nog weleens kennis kunnen gaan maken met de Belgische douane. :D 

Maar waarom zo ongewikkeld? Dit kan in België vast ook. 

Link naar reactie
4 minuten geleden, Retardi zei:

Jij zou nog weleens kennis kunnen gaan maken met de Belgische douane. :D 
 

Hopelijk niet.  Ik heb vernomen dat Blurb ook een drukker in Groot-Brittanië heeft van waaruit ze de Europese bestellingen doen.  Normaal gezien rekent de douane geen centjes aan bij bestellingen onder de €25 en de waarde van de inhoud zit er ver onder.  Ik hou jullie op de hoogte wanneer de bestelling toe komt.  Hopelijk ben ik dan een trotse bezitter van de volledige reeks op papier (met dank aan @Timhardt om me op dit spoor te brengen).

Link naar reactie
13 uren geleden, Eemis zei:

Tuurlijk niet, Willy. 😉 Plaaggeest ! 🤪
Maar wat moet een mens... als de uitgever het zelf niet meer wil of kan... 
Allé... Heb een bestelling voor de ontbrekende delen gedaan.  Ben benieuwd.  Voor de 4 delen in Canada te laten drukken en verzenden kom ik op nog geen €25.  Normaal gezien zou ik de ontbrekende delen voor 8 mei moeten ontvangen en die zouden er zo moeten uitzien :

 

eYcVHL2.jpg

Dat is ongelofelijk!!!!! Hou me op de hoogte!!! Dan bestel ik ze meteen ook!

Ik waag me ook aan de Dark web! Of hoe heet dat eigenlijk??? 🙂

Link naar reactie
2 uren geleden, Retardi zei:

Graag! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van het druk- en bindwerk.

ik zag op YouTube een filmpje van die uitgaves, van een gast die daar zijn collectie presenteerde. Ik vind het niet dadelijk terug, maar eerlijk: de boekjes waren op het eerste zicht zo goed als een uitgave van dark horse

Link naar reactie
18 uren geleden, Project_Z zei:

Beste, zou je me deze links kunnen bezorgen? Ik zou deze reeks ook graag afronden... delen 13 en 14 liggen al sinds 2011 en 2014 op mijn te-lezen-stapel... 

 

Hier de links :

V15 - http://www.blurb.ca/bookstore/invited/7488123/85b87149cf91f2bbe470f07caa133800ea777663

V16 - http://www.blurb.ca/bookstore/invited/7488458/41697c9df1ef5b9635a49c7959b30b1075ce407f

V17 - http://www.blurb.ca/bookstore/invited/7488495/40a4c805ce9a91fdadf0724d124c3ef116d20e18

V18 - http://www.blurb.ca/bookstore/invited/7488573/2da0f0b1d71ce2640de2999c3295f5d9aeb43bb3

 

Link naar reactie
21 uren geleden, Eemis zei:

Vandaag ontvangen.  Blijkbaar toch gemaakt en verzonden met UPS vanuit Californië.  Geen douane.
Ziet er perfect uit.  Zal ze niet te veel doorbladeren uit angst voor spoilers. 😉 

 

20200505_122629541_iOS.thumb.jpg.dcae6e76422955b06bdbd87418a973ca.jpg

 

20200505_122759017_iOS.thumb.jpg.11b71c01fe64ed5d43f138445ef367b7.jpg

 

 

kwijl!!

ik ben nog op zoek naar onvertaalde manga hoor....tower of god (manhwa), historie, noblesse, kingdom, Mushishi,  Lastman van vives, Yokohama Kaidashi Kikō…. kan dat ook via die site?

Link naar reactie
On 4/27/2020 at 6:01 PM, Eemis said:

Hier kan je zien hoe je van scanlations een boek maakt. Voor een manga zoals kingdom mag je je verwachten aan een paar weken werk. Er staat ook een lijst bij met manga waarvan deze mensen reeds een printable template hebben gemaakt en gedeeld op blurb.

Link naar reactie
Op 6/5/2020 om 20:59, Lamme Goedzak zei:

Hier kan je zien hoe je van scanlations een boek maakt. Voor een manga zoals kingdom mag je je verwachten aan een paar weken werk. Er staat ook een lijst bij met manga waarvan deze mensen reeds een printable template hebben gemaakt en gedeeld op blurb.

Maar hoe werkt dat nu toch? Sorry, ik hoor bij de dommere lezers.

Je hebt maar te zeggen wat ze moeten vertalen, letteren en drukken????

En dat voor een habbekrats??? Hoe is zoiets mogelijk????

Ze mogen al meteen beginnen met Billy Bat!

 

Link naar reactie

Nee niet bepaald.

 

Je moet eerst aan scanlations komen van de manga die je wilt. De scanlations werden gelukkig reeds door fans gedaan dus vertalen moet je niet doen. Er zijn tig sites met die zaken, met niet altijd geslaagde vertalingen maar hey het is gratis!

Dan kan je van Blurb een programma downloaden en installeren. Of je gebruikt Indesign van Adobe. Daar moet je dan mee aan de slag om van die scanlations een boek te maken. Dus pagina's aanpassen en editeren, etc. Vergis u niet, dat is veel werk.

Als het klaar is kan je dat boek dan laten drukken en je hebt ook de optie om het resultaat van je werk te delen. Zoals degenen hebben gedaan die dit boek hebben gemaakt. Blurb doet dus niet anders dan drukken wat jezelf (of een ander) heeft gemaakt.

 

Link naar reactie

Dit weekend de laatste 4 volumes gelezen.  De vertaling is af en toe niet zo goed, ook zijn de namen soms een beetje anders.  Vaak zijn de gescande pagina’s niet zo kwalitatief.  Toch mocht het de leespret niet drukken.  Het einde van de reeks viel een klein beetje tegen, voelde wat gehaast en verwarrend aan.  Maar over het algemeen : prachtige reeks !

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...