vik Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Voila, al de info staat op de flyer, alle info www.hetgebrokenzwaard.be of info@hetgebrokenzwaard.be Quote
blacktiger Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hopelijk is de beurs zo goed als verleden jaar. Ik kom zeker een kijkje nemen. Quote
vik Posted June 19, 2014 Author Posted June 19, 2014 evenementen pagina op FB : feel free to share! https://www.facebook.com/events/243329072527517/ Quote
linthout Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Leuk dat die beurs weer doorgaat! Goed zo, Vik! Dat wordt weer een fietstochtje naar St Pauwels voor mij! Quote
156 Posted June 23, 2014 Posted June 23, 2014 Speciale Beursuitgave:Luxe De Rode Ridder "De Laatste Droom - Artist Edition" (150 ex)Met kleur- en tekenwedstrijd (uitreiking om 15 u) Ik hoop dat niemand dit verkeerd gaat begrijpen, en zo een Artist Edition gaat kopen om dan vervolgens als een gek daarin beginnen te kleuren... Quote
vik Posted June 24, 2014 Author Posted June 24, 2014 dat mag hoor! ik geef wel niet de garantie dat deze dan in waarde zal vermeerderen Quote
vik Posted September 12, 2014 Author Posted September 12, 2014 NU zondag! waarschuwing : degene die een luxe hebben gekocht of gaan komen, breng zeker een zak mee die groot genoeg is, ze zijn nl GROOT :-) Quote
Tweetie Posted September 12, 2014 Posted September 12, 2014 NU zondag! waarschuwing : degene die een luxe hebben gekocht of gaan komen, breng zeker een zak mee die groot genoeg is, ze zijn nl GROOT :-) Boek van 189 Euro en je krijgt er niet eens een plastic tasje bij.... Quote
Freakzilla Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Voor de bezoekers van deze sympathieke stripbeurs: maak van de gelegenheid gebruik om een bezoekje te brengen aan het Rode Ridder standbeeld! Je vindt het levensgroot op een ferme sokkel achter de hoek, rechtover de school aan de provinciale baan richting Nederland. Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR
vik Posted September 20, 2014 Author Posted September 20, 2014 zeer goed! veel volk & standhouders content, De meeste bezoekers waren zeer aangenaam, ik heb me wel wat gergerd aan sommige arrogante bedweterige tekeningenjagers We zijn ook bedolven onder complimentjes ivm onze luxe uitgave, dat deed dan ook zeer deugd gezien al het werk dat we erin hadden gestoken. Quote
Recommended Posts