Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Bobcat Goldthwait heeft als regisseur inmiddels een aantal fantastische films op zijn naam staan waarbij hij controversiële onderwerpen of maatschappelijke kritiek niet schuwt. In 'World's Greatest Dad' probeert Robin Williams zijn zoon in een goed daglicht te zetten nadat deze om het leven is gekomen bij een onfortuinlijke poging tot 'erotic asphixiation'. Hilarisch, tragisch en ontroerend tegelijk. Eén van Robin Williams' beste rollen. In 'Sleeping Dogs Lie' biecht een vrouw aan haar verloofde op dat ze eens heeft geëxperimenteerd met bestialiteit. Met alle gevolgen van dien. In 'Windy City Heat' laat Goldthwait een vriend denken dat hij gecast is in de hoofdrol van een speelfilm en bouwt rondom dit gegeven een complete filmset voor de grootste 'prank' ooit. 

 

god_bless_america_2011_599x449_uk_r_308160364.jpg

Link naar reactie

Ik moest ook meteen aan Jan Decleir denken, maar kan het niet meteen thuis brengen.  De Zaak Alzheimer?  Zijn neus lijkt mij niet te kloppen, dus het kan ook iemand anders zijn. :) Sam Elliot?  De angle doet mij twijfelen, maar ik meen er eerder Sam Elliot in te zien.

 

Edit: Maarja, mijn lichtje is gaan branden, die beige kraag deed 't hem.  Vrij zeker dat het The Man Who Killed Hitler And Then Bigfoot is.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...