Ga naar inhoud

Raad De Film


Lav

Recommended Posts

Splice vond ik erg veelbelovend beginnen.  Het liep echter fout in de tweede helft, imo.  Maar niet slecht, dat zeker niet.  Haunter was ook niet echt iets om naar huis over te schrijven.  In the Tall Grass (nu op Netflix) schijnt ook niet alles te zijn.  Maar ik kijk zélf wel om daar een oordeel over te vellen, de sfeer leek er wel in te zitten. ;)  

On topic:  Ik denk dat ik het weet, alleen kan ik niet op de titel komen.  In mijn hoofd komt een woord dat een beetje lijkt op Zanbidium of Biziandum ofzo, maar het wil mij niet te binnen schieten. Grmbl.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
4 uren geleden, esteban² zei:

Splice vond ik erg veelbelovend beginnen.  Het liep echter fout in de tweede helft, imo.  Maar niet slecht, dat zeker niet.  Haunter was ook niet echt iets om naar huis over te schrijven.  In the Tall Grass (nu op Netflix) schijnt ook niet alles te zijn.  Maar ik kijk zélf wel om daar een oordeel over te vellen, de sfeer leek er wel in te zitten. ;)  

On topic:  Ik denk dat ik het weet, alleen kan ik niet op de titel komen.  In mijn hoofd komt een woord dat een beetje lijkt op Zanbidium of Biziandum ofzo, maar het wil mij niet te binnen schieten. Grmbl.

Dan zal het wel Neil Jordan's 'Byzantium' zijn...  

Link naar reactie
10 uren geleden, Neat Stuff zei:

Dat hoor ik wel vaker, maar daar had ik absoluut geen last van. Ik vond 'm wel lekker 'fucked up'. Ik zie 'm liever dan Species. ( En ja, ik weet dat ik daar alleen in sta...)

 

 

iPTMOZdrWE3q8rXQnUYSPRedah6.jpg

Mmm Species of Splice, dat is een lastige...Species is eigenlijk de hele film door vrij gemiddelde pulp met een sterrencast die op de autopilot acteerden (Kingsley bevoorbeeld). Eerlijk gezegd vond ik deel 2 nog beter.

Splice begint zeer sterk (tot driekwart ongeveer), maar dan maakt de hoofdkarakter een ongeloofwaardig slappe beslissing die voor mij de hele film verpestten. En dat einde...zeer jammer.....

Link naar reactie
2 uren geleden, esteban² zei:

Dat dacht ik ook eerst, maar dat is 'm niet.  Toch?

Hij lijkt ook niet echt op de vent uit 'Marathon Man', dacht ik.  Hmmm, ik meen er de hedendaagse Steve Martin in te zien, maar niet de jonge Steve Martin die ooit een tandarts speelde.

Dunno.

Oeeeeeeh... Je refereert aan deze. Juiste gast, verkeerde film.

 

 

815e9a57fb5d0a691f06b5940f95523d.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...