Jump to content

"nijntje-Tekenaar Op Pensioen"...

Recommended Posts

Posted

heeft er iemand eigenlijk ooit een tekening van nijntje gekregen van hem of origineel materiaal gezien dat te koop is?

Ik denk dat dat heeeel duur zou worden. Bruna is al tientallen jaren een zeer bekende illustrator......

Guest Kontiki
Posted

Simpel uitziende dingen zijn altijd moeilijk om te tekenen, vraag ook maar aan de tekenaars van De Smurfen of Jommeke.

Posted

heeft er iemand eigenlijk ooit een tekening van nijntje gekregen van hem of origineel materiaal gezien dat te koop is?

2 of 3 jaar geleden,was hij aan het signeren op de Antwerpse boekenbeurs.

Posted

Jeff heeft me eens verteld dat Musti het moeilijkste was wat hij ooit getekend heeft.

Dit hoor ik vaak van tekenaars.

Oh de smurfen, jommeke, ... zijn super-eenvoudig volgens fans of niet-professionele tekenaars totdat ze eraan moeten beginnen.

Dan zie je dat de meest eenvoudig uitziende figuren soms de moeilijkste zijn.

Guest Kontiki
Posted

Smurfen-tekenaars zwoegden voornamelijk op de juiste boog van de muts en de aan de bovenkant wat afgeplatte neus, las ik in diverse interviews.

Posted

Smurfen-tekenaars zwoegden voornamelijk op de juiste boog van de muts en de aan de bovenkant wat afgeplatte neus, las ik in diverse interviews.

Gewoon die boog richting de neus smurfen toch? Niet smurfen!